Nije tajna da žene, poput muškaraca, imaju dlačice, samo što su one u današnje vrijeme veliki tabu. Od jumbo plakata i televizijskih reklama do golišavih fotografija na društvenim mrežama - nema šanse da ćete vidjeti ijednu dlačicu na ženskome tijelu.
Jedan je proizvođač britvica odlučio prekinuti taj trend na prilično skandalozan način - snimivši reklamu sa ženama u bikinijima, ispod kojih im strše stidne dlačice. Tvrtka Billie svojom novom kampanjom pokazuje da su dlačice normalna stvar te da ih žene trebaju brijati samo ako to uistinu žele, a ne zato što se to od njih očekuje.
Tvrtka s jasnim ciljem
Glavna je poruka reklame da svaka osoba ima pravo izabrati hoće li se depilirati ili ne. Reklama, također, slavi žene svih rasa, veličina i oblika tijela. Osim stidnih dlačica, ovaj je kontroverzan video pokazao i ženske dlačice ispod pazuha.
I prošle je godine Billie napravio sjajan projekt, u kojemu se prvi put prikazalo kako stvarne žene briju stvarne dlačice, za razliku od svih onih uglađenih reklama u kojima modeli stružu britvicom po već glatkim i nauljenim nogama.
Reklama izazvala kontroverzije
Osnivačica tvrtke Georgina Gooley objasnila je kako je glavni smisao ovakvih neobičnih kampanja pokazati ženama da se ne trebaju sramiti svojega tijela, kao ni dlačica na njemu. "Ako reklame ne žele priznati da žene imaju dlačice, to je na neki način seksizam i posramljivanje", kazala je za portal Metro.
Oni koji su pogledali novu reklamu za Billie, imaju podijeljena mišljenja. Dok su trolovi ispod videa ostavili uvredljive komentare, drugima je drago što se netko usudio skinuti tabu s ove teme. U kojem ste vi klanu?