OGLAS

Zdrava trudnoća / Ostanite fit i u trudnoći: 5 učinkovitih vježbi koje možete izvoditi i s trbuščićem

Image
Foto: Thinkstock

Redovita tjelovježba za vrijeme trudnoće može poboljšati zdravlje i omogućiti lakši porod

10.7.2018.
9:40
Thinkstock
VOYO logo

Mnoge se žene boje da će se njihove svakodnevne rutine u potpunosti promijeniti s trudnoćom, ali to ne mora biti tako. Tjelovježba, na primjer, je idealan način očuvanja vlastitog zdravlja i kondicije, ali i bebinog. 

Vježbanje vam diže energiju. poboljšava raspoloženje i izdržljivost, a spriječava zatvor i umor. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vježbanje u trudnoći trebalo bi biti lagano, a morate znati kada je potrebno zaustaviti se i predahnuti. 

Donosimo vam 5 vježbi uz pomoć kojih ćete održati liniju i učiniti dobro za svoje tijelo i bebu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

1. Brzo hodanje

Neke žene nisu imale običaj vježbanja ni prije trudnoće. Ako je to slučaj, brzo hodanje po naselju je idealni način za prilagodbu na vježbanje. Hodanje osigurava kardiovaskularnu aktivnost bez puno opterećenja na zglobove, a možete 'vježbati' bilo gdje. 

Budući da za vrijeme teže održavate ravnotežu, birajte mekše površine za hodanje i nosite odgovarajuću obuću. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. Plivanje

Plivanje i vježbanje u vodi dopušta veći raspon pokreta, a nema intenzivnog pritiska na koljena i zglobove. Vježabanje u vodi može biti lakše jer 'skida' težinu. Plivanje, hodanje u vodi i lagani 'vodeni' aerobik mogu djelovati blagotvorno na vaše zdravlje. Međutim, izbjegavajte skakanje i ronjenje jer to može naštetiti abodmenu. 

Image
Foto: Thinkstock.com
Image
Foto: Thinkstock.com

Trudnica vježba

(FOTO: Thinkstock)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

3. Stacionarno bicikliranje

Možda je vaša omiljena aktivnost bicikliranje, ali vas spriječava strah od pada i ozlijede bebe. Ne morate se odviknuti bicikla, već uložite u stacionarni bicikl. Bickliranje lagano ubrzava otkucaje srca, a bicikl drži težinu tijela. 

4.  Joga

Prenatalna joga pomaže u očuvanju zglobova i doprinosi održavanju fleksibilnosti. Joga rasteže mišiće i poboljšava cirkulaciju krvi, a djeluje opuštajuće. Iz tih razloga prenatalna joga pomaže trudnicama u održavanju stabilnog krvnog tlaka. Tehnike disanja koje učite na jogi mogu biti korisne i za vrijeme poroda jer ćete se lakše smiriti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Thinkstock
Image
Foto: Thinkstock

(FOTO: Thinkstock) 

5. Lagani aerobik

Aerobik jača srce i pluća, a u isto vrijeme održava tonus mišića. Aerobik niskog intenziteta isključuje skakanje i brzo trčanje, a ograničava pritisak na zglobove i pomaže u održavanju ravnoteže. Ako vježbate aerobik u trudnoći, možete spriječiti da vam mjehur 'popusti' zahvaljujući jačanju mišića zdjelice. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hell's kitchen
Dosje Jarak
Brak na prvu
Poseta
Obiteljske tajne
default_cta
Love Island: All stars
Bicemo prvaci sveta
San snova
Čovjek zvan Ove
Južni vetar
default_cta
Minari
Priča o čarobnjaku
Bohemian Rhapsody
Ljubavna zamka
Potraga Zvadlav
default_cta
VOYO logo