Američka studija objavljena u Academy of Management Journal ukazuje da osobe koje direktno rade s ljudima i zbog toga nabacuju lažni osmijeh i sebi i svom poslodavcu uzrokuju više štete nego koristi.
Rezultati se suprotstavljaju direktivi onih poslodavaca koji tjeraju radnike da uvijek djeluju sretno. Teorija iza ovih zahtjeva poručuje da se smješkanjem potiče uspješnost organizacije. No lažni osmjesi mogu zapravo dovesti do pada produktivnosti na poslu.
arti-201011110066006Voditelj istraživanja profesor Brent Scott kaže: 'Smješkanje samo smješkanja radi dovodi do emocionalne iscrpljenosti i povlačenja, a to je za rad vrlo loše.'
Radnici koji su istinski sretni na poslu, zbog pozitivnih misli, su sasvim druga priča jer oni postaju efikasniji i marljiviji. Istraživanje je pokazalo da lažno smješkanje više pogađa žene nego muškarce.
Vezani članci:
arti-201012160032006 arti-201004280063006