Milinoviću, ovako se rade zdravstvene kampanje!

Bolničko osoblje širom SAD-a rasplesalo se i raspjevalo u kampanjama za osvješćivanje javnosti o raku dojke, srčanim problemima i napornom radu hitne službe. Pogledajte neke od najboljih.

28.4.2010.
13:44
VOYO logo

Treba li sve zdravstvene kampanje pratiti spot s tugaljivom glazbom? Umjesto da asociraju na smrt vesele američke kampanje uz popularnu glazbu i rasplesano osoblje pjevaju o životu i ozdravljenju. Oni su već davno usvojili da se smijehom snižava stres, krvni tlak i kolesterol kao i da smijanje može smanjiti srčane bolesti i dijabetes.

Ples u ružičastim rukavicama postao je iznimno popularan i dobio niz verzija na youtubu, no prvi su ga otplesali u u St. Vincent Medical Center u Oregonu:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Evergreen Hospital u Washingtonu osmislili su Heart Health Dance upozoravajući da je srčani udar glavni ubojica žena u SAD-u:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Profesionalni plesači i osoblje upozoravaju na borbu protiv raka. Svoj spot su osmislili prvenstveno imajući na umu mlađu generaciju koju žele podsjetiti da će njihova potpora biti presudna u istraživanju:

I dva glazbena klasika u izvedbi otorinolaringologa iz grupe Laryngospasms koji izvode "Waking Up Is Hard To Do" i energičnog rapa ekipe hitne službe:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike