Tipičnom Britancu 'treba' 16 pojačivača samopouzdanja mjesečno kako bi se osjećao najbolje, pokazalo je istraživanje. Anketa u kojoj je sudjelovalo 2000 odraslih osoba otkrila je da najveći porast samopouzdanja uključuje dobivanje komplimenta ili opće pohvale, raspršivanje omiljenog parfema i poznavanje odgovora na pitanje iz kviza.
2. Tašt gospodin: Ovakav tip osobe vas privlači jer volite biti u centru pažnje. Uživate da vam se dive i slijede te žudite da budete utjecajni. Odišete vanjskim samopouzdanjem i volite primati komplimente. Uživate u svjetlima reflektora i malo drame. Ova veza je dinamična, spontana i vatrena, ima razmetljivosti i ekshibicionizma. Ova veza može prerasti u zavist i ljubomoru, a ako niste oprezni, stvari mogu postati površne i gorke.
Nositi svoju omiljenu odjeću, raditi nešto za što su mislili da ne možete, dobivati kompliment za svoj osmijeh i primati prijateljski osmijeh od neznanca također utječe na samopouzdanje. Slično tome, vježbanje, kozmetički tretman i to da vas netko pita za savjet - jer vas vide kao stručnjaka ili pouzdanog - sve to također ima pozitivan učinak na samopouzdanje. A takve pojave itekako čine razliku jer je 83 posto ispitanih reklo da mogu 'loš dan učiniti dobrim, a dobar još boljim'.
Rosemarie Maka iz tvrtke Philips Sonicare, koja je naručila istraživanje, rekla je: „Svima nam je s vremena na vrijeme potrebno dizati samopouzdanje i fascinantno je vidjeti niz naizgled jednostavnih svakodnevnih iskustava koja mogu značajno podići naše samopouzdanje i uljepšati dan. Bilo da se radi o malom činu prijateljskog osmijeha ili dijeljenja iskrenog smijeha, ovi trenuci koje često možemo zanemariti mogu nam dan učiniti 20 puta boljim."
Studija je također otkrila da 41 posto odraslih redovito uzvraća uslugu dijeljenjem osmijeha s drugima kako bi poboljšali svoje raspoloženje. Dok 44 posto također često daje komplimente drugim ljudima kako bi im pomoglo u jačanju samopouzdanja.
Također se pokazalo da se 46 posto sada osjeća samopouzdanije nego prije 10 godina, pripisujući to tome što im je ugodnije s onim što jesu (64 posto), svladavaju izazove (40 posto) i imaju više iskustva na radnom mjestu (29 posto).
No onih devet posto koji se osjećaju puno manje samouvjereno krive to što izgledaju isto kao prije (57 posto). Osjećaj umora (49 posto), odjeća koja ne stoji dobro (40 posto) i nedostatak vremena za brigu o svom izgledu (25 posto) također su među razlozima zbog kojih se ljudi osjećaju manje samouvjereno.
To im pomaže u jačanju samopouzdanja, ljudi se brinu o svojoj kosi (19 posto), umu (16 posto), koži (15 posto) i zubima (13 posto).
Savjetujemo vam da uvijek nađete vremena za brigu o sebi i predlažemo vam nekoliko indijskih savjeta koji bi vam mogli pomoći da ojačate svoju kosu.
Većini je najbolje bilo u 20-ima
Studija, provedena putem OnePolla, otkrila je da je 29 posto izjavilo da je desetljeće u kojem su se osjećali najpouzdanije bilo u svojim 20-ima, a slijedi ih 19 posto koji su se osjećali najsamopouzdanije u svojim 30-ima.
A 61 posto je reklo da su mlađe generacije sada sigurnije nego što su bile u istoj dobi.
Također se pokazalo da 55 posto smatra da je osmijeh najistaknutija značajka samouvjerene osobe, a slijede ga držanje i stav (43 posto).
2. Budite sretni: Ako hodanje nije nešto što želite previše prakticirati, probajte se više smijati? Stručnjaci su otkrili da osjećaj sreće može biti jednako važan kao i vježbanje kada je riječ o produljenju životnog vijeka.
TV osoba, Georgia Toffolo, rekla je: "Priznajmo, osmijeh može činiti čuda i napraviti ogromnu razliku za nas same i za druge dok se krećemo kroz svakodnevni život. Kako bih bila sigurna da sam uvijek nasmijana i da se osjećam najbolje što mogu, naučila sam se usredotočiti na jednostavne stvari koje mogu podići moje raspoloženje i samopouzdanje. Izvođenje svog psa Montyja u šetnju ili kad mi netko uputi kompliment uvijek mi uljepša dan i pomogne mi da oživim korak."
Ovo su neki od načina od kojih se ljudima najviše podiže samopouzdanje:
Jesu li niche parfemi bolji i skuplji: Manji niche brendovi često štede na ambalaži i ne bave se plaćenim marketingom. To im omogućava da koriste plemenitije sastojke. To što su često skuplji je uglavnom zbog činjenice da se proizvode u puno manjim količinama, što povećava njihove nabavne i proizvodne troškove. Iako takvi brendovi očigledno moraju biti profitabilni da bi preživjeli, oni imaju važnu prednost: moraju samo pronaći ograničen broj kupaca za svoje proizvode svake godine. To znači da mogu biti kreativniji. Njihovi parfemi se ne moraju svidjeti milijunima ljudi. Pravi niche parfemi su originalniji i sadrže skuplje sastojke. Dobivate bolju kvalitetu za svoj novac, ali prije svega, kupujete osobni i jedinstveni proizvod napravljen s ljubavlju i predanošću.
Primanje komplimenta ili opće pohvale. Raditi nešto za što ste mislili da ne možete. Natjerati nekoga da se glasno nasmije. Pronalaženje odjeće koja vam pristaje ili vam laska. Dobiti prijateljski osmijeh od stranca. Vježbanje. Znati odgovor na kviz pitanje. Netko vas traži savjet. Imati svježe oprane zube. Nosite svoju omiljenu odjeću. Kad netko pohvali tvoj osmijeh. Dobivanje tretmana ljepote ili njege. Prskanje omiljenog parfema ili mirisa. Svjež dah. Kada 'razvalite' na poslu, piše The Sun.
POGLEDAJTE VIDEO: Duvnjak o Lučinu