okusom i cijenom /

Kako nas 'vara' organska hrana

Image

Reklamiranje i inzistiranje na organskoj hrani kao zdravijoj i boljoj opciji doseglo je svoj vrhunac.

3.4.2013.
17:14
VOYO logo

Znanstvenici Cornell sveučilišta u Americi proveli su zanimljivo istraživanje. Provjerili su koliko ljudi obraćaju pozornost etiketama na hrani, te kakav okus ima ta hrana i koliko bi za nju platili.

U istraživanju su koristili jogurt, kekse i čips. Isti su proizvod stavili u dvije vrećice i na jednu napisali 'organsko', a na drugo ne. Tada su ljude koji su se našli u supermarketu pitali koji im je proizvod ukusniji i koliko bi za njega platili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako se radilo o identičnom proizvodu, mnogi su osjetili razliku u okusu tvrdeći da je organski čips manje masan ili da je organski jogurt ukusniji. Uz to, kupci su bili spremni za taj 'organski' proizvod izdvojiti čak 23% više novca.

Isto je istraživanje pokazalo da oni kupci koji redovito kupuju organsku hranu i čitaju etikete na hrani nisu povjerovali marketinškom triku, te su prepoznali da se radi o istrom proizvodu, prenosi Daily Mail.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo