okusom i cijenom / Kako nas 'vara' organska hrana

Image

Reklamiranje i inzistiranje na organskoj hrani kao zdravijoj i boljoj opciji doseglo je svoj vrhunac.

3.4.2013.
17:14
VOYO logo

Znanstvenici Cornell sveučilišta u Americi proveli su zanimljivo istraživanje. Provjerili su koliko ljudi obraćaju pozornost etiketama na hrani, te kakav okus ima ta hrana i koliko bi za nju platili.

U istraživanju su koristili jogurt, kekse i čips. Isti su proizvod stavili u dvije vrećice i na jednu napisali 'organsko', a na drugo ne. Tada su ljude koji su se našli u supermarketu pitali koji im je proizvod ukusniji i koliko bi za njega platili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako se radilo o identičnom proizvodu, mnogi su osjetili razliku u okusu tvrdeći da je organski čips manje masan ili da je organski jogurt ukusniji. Uz to, kupci su bili spremni za taj 'organski' proizvod izdvojiti čak 23% više novca.

Isto je istraživanje pokazalo da oni kupci koji redovito kupuju organsku hranu i čitaju etikete na hrani nisu povjerovali marketinškom triku, te su prepoznali da se radi o istrom proizvodu, prenosi Daily Mail.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo