Znanstvenici Cornell sveučilišta u Americi proveli su zanimljivo istraživanje. Provjerili su koliko ljudi obraćaju pozornost etiketama na hrani, te kakav okus ima ta hrana i koliko bi za nju platili.
U istraživanju su koristili jogurt, kekse i čips. Isti su proizvod stavili u dvije vrećice i na jednu napisali 'organsko', a na drugo ne. Tada su ljude koji su se našli u supermarketu pitali koji im je proizvod ukusniji i koliko bi za njega platili.
Iako se radilo o identičnom proizvodu, mnogi su osjetili razliku u okusu tvrdeći da je organski čips manje masan ili da je organski jogurt ukusniji. Uz to, kupci su bili spremni za taj 'organski' proizvod izdvojiti čak 23% više novca.
Isto je istraživanje pokazalo da oni kupci koji redovito kupuju organsku hranu i čitaju etikete na hrani nisu povjerovali marketinškom triku, te su prepoznali da se radi o istrom proizvodu, prenosi Daily Mail.