IDITE BAREM PO KAVU! / Sat vremena šetnje poništit će štetu od osam sati sjedenja

Stručnjaci su analizirali podatke više od milijun muškaraca i žena te otkrili kako 60 do 75 minuta šetnje može poništiti štetne učinke osmosatnog sjedenja.

29.7.2016.
8:47
Thinkstock
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Dugotrajno sjedenje je, naime, štetno poput pretilosti ili pušenja, piše Philly.

"Najmanje jedan sat fizičke aktivnosti dnevno, poput šetnje ili vožnje bicikla, može smanjiti rizik od oboljenja i prerane smrti povezanih s dugotrajnim sjedenjem", kazao je voditelj istraživanja Ulf Ekelund.

Čak i povremeno protezanje ili odlazak do aparata za kavu može biti dovoljno da smanji štetu koju uzrokuje cjelodnevno sjedenje.

"Ne morate čak ni vježbati ili ići u teretanu, dovoljno bi bilo lagano prošetati ujutro, ili nakon ručka. Sat vremena fizičke aktivnosti dnevno ne morate 'odraditi' odjednom. Pomoći će i ako ste fizički aktivni nekoliko puta dnevno", dodao je Ekelund.

Možda će te zanimati

Telegram

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču
Zaštitne maske za lice troslojne - 50 komada
22,12kn55kn
Mekane i udobne, pružaju zaštitu od 95%.
Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču

Izdvojeno

Regionalni portali