Dosta je bilo zabluda, ovo je prava istina o pivu!

Jedna od predrasuda koja se vezuje za pivo jest percepcija piva kao proizvoda koji deblja i uzrokuje pivski trbuh, te kao alkoholnog pića koje većinom konzumira muška populacija.

1.4.2011.
14:53
VOYO logo

Više od tisuću ispitanika u dobi od 18 do 65 godina sudjelovalo je u ovogodišnjem istraživanju stavova potrošača prema pivu kao prehrambenom proizvodu i piću te pivarskoj industriji uopće.

arti-201102240240006 Istraživanje koje je provela Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore pokazalo je da 55 posto ispitanika konzumira pivo te ga doživljava kao pristupačan proizvod koji, uza svoje hranjive sastojke, gasi žeđ i osvježava. Pivo konzumiraju sve dobne skupine, češće ga se doživljava kao piće za muškarce, a pije ga se kod kuće uz obrok, na roštilju, odnosno izletima te u izlascima s društvom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201102030557006 Jedna od predrasuda koja se vezuje uz pivo, a koju je potvrdilo i ovo istraživanje, jest percepcija piva kao proizvoda koji deblja i uzrokuje takozvani pivski trbuh. To samo dokazuje činjenicu da većina građana i dalje misli da umjerena konzumacija piva deblja, što, naravno, nije istina.

Prethodni članci:

arti-201102150400006 arti-201102240240006 arti-201102030557006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo