ZATVARANJE ŠKOLA BILO JE UZALUDNO? / Rezultati nove studije uvelike iznenadili; 'E, sad je ključno učiti od onih zemalja...'

Image
Foto: profimedia

Potpuna analiza 52 zemlje utvrdila je da nema čvrste korelacije između statusa škola i zaraze, što govori da je potrebno razmotriti i druge faktore

2.10.2020.
7:19
profimedia
VOYO logo

Rasprostranjeno ponovno otvaranje škola nakon karantene i praznika općenito nije povezano s porastom stope covida-19, pokazuje istraživanje provedeno u 191 zemalja, ali zatvaranje u sklopu karantene ostavit će za sobom "dug učenja u doba pandemije" od 300 milijardi propuštenih školskih sati.

U analizi neovisne obrazovne fondacije smještene u Zuerichu "Insight for Education" kaže se da da će tih 300 milijardi sati izgubiti djeca u siromašnijim zemljama te se upozorava da je izvan škole još 711 milijuna učenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
POTPUNO ZDRAV STUDENT (19) PREMINUO OD KORONE; Liječnike šokirao jedan detalj: /

'Ovo nikad prije nismo vidjeli...'

Image
POTPUNO ZDRAV STUDENT (19) PREMINUO OD KORONE; Liječnike šokirao jedan detalj: /

'Ovo nikad prije nismo vidjeli...'

Porast broja zaraženih od otvaranja škola

"Pretpostavka je da će otvaranje škola potaknuti širenje zaraze, a da će zatvaranje škola smanjiti prijenos, ali stvarnost je mnogo kompleksnija", rekla je osnivačica i izvršna direktorica IfE-a Randa Grob-Zakhary.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velika većina - 92 posto zemalja koje su prošle prvi val zaraze COVID-19 počele su ponovno otvarati školske sustave, čak iako neke bilježe drugi val. IfE je ustvrdio da su 52 zemlje koje su ponovno otvorile škole u kolovozu i rujnu - uključujući Francusku i Španjolsku - imale porast broja zaraženih za vrijeme praznika u usporedbi s vremenom kad je bila karantena.

U Velikoj Britaniji i Mađarskoj broj zaraženih pao je nakon početnih zatvaranja škole, ostao je nizak u vrijeme praznika, a počeo rasti nakon ponovnog otvaranja. Potpuna analiza te 52 zemlje utvrdila je da nema čvrste korelacije između statusa škola i zaraze što govori da je potrebno razmotriti i druge faktore, rekao je IfE.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Razvijaju strategije tijekom pandemije

"Ključno je sada učiti od onih zemalja koje se učinkovito otvaraju bez obzira na sve veći broj zaraženih", rekla je Grob-Zakhary. U izvješću se navodi da su 44 zemlje škole držale zatvorenima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također se ustvrdilo da zemlje razvijaju strategije tijekom pandemije - uključujući neke poput Italije i Francuske koje su naredile privremeno zatvaranje pojedinih škola prema potrebi. Druge mjere uključuju maske, rotaciju razreda i kombinaciju nastave u školi i preko interneta.

Ovaj prvi stvarni globalni test pokazuje kako izgleda škola u doba covida", rekla je Grob-Zakhary. "Razumijevanje načina na koji se zemlje kojima se događa masovni drugi val nose s tom novom stvarnošću u učionici ključno je za donošenje budućih odluka o ponovnom otvaranju i za pomoć školama da ostanu otvorene."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo