ZABRANJENA TEMA NA NOVOM POSLU: /

Ni za živu je glavu ne započinjite jer ćete kolegama ići na živce već prvi dan

Image
Foto: Giphy

Morate biti pragmatični i staviti se u njihovu kožu - što vi ne biste htjeli da vam govori netko koga ste tek upoznali...

16.4.2019.
10:00
Giphy
VOYO logo

Prvi dan na novom poslu nešto je poput prvog dana škole. Sve vam je strano: očajnički trebate kavu, ali ne znate gdje je kuhinja, sva ste imena zaboravili u prva dva sata i vjerojatno nećete ići na WC prije pauze jer se bojite da ćete se izgubiti. Pored svega toga, jedna je stvar najvažnija - prvi dojam. Kad upoznajete nove ljude, lako možete upasti u zamku samopredstavljanja pa se razgovor zna svesti na vas i sve o vama, prošlim poslovima i privatnim problemima.

Dojam koji ne želite ostaviti

Sve te intrige vama su možda zanimljive jer ste milenijalac i, samim time, prirodno predodređeni za narcisoidnost, ali stvar je u tome da vaše nove kolege boli briga za vaše osobne stvari, barem na početku. Imajte na umu da su vas tek upoznali pa, ako ih odmah zatrpate pričama o svom ljubimcu ili partneru, proglasit će vas samodopadnim i početi izbjegavati. To zasigurno nije dojam koji želite ostaviti.

Image
Foto: Thinkstock

DOBILI STE POSAO, I ŠTO SAD? Da biste se što prije iskazali i uklopili, usvojite ovih osam pravila uspješnih zaposlenika

Image
DOBILI STE POSAO, I ŠTO SAD? /

Da biste se što prije iskazali i uklopili, usvojite ovih osam pravila uspješnih zaposlenika

Image
DOBILI STE POSAO, I ŠTO SAD? /

Da biste se što prije iskazali i uklopili, usvojite ovih osam pravila uspješnih zaposlenika

Pokažite da znate slušati

"Želite li zaraditi poštovanje kolega i nadređenih odmah prvi dan, koncentrirajte se na njih, a ne na sebe", savjetuje stručnjak za karijere Jason Sackett. "Poanta je u tome da njima olakšate na način da ćete se zanimati za njihove živote. Najčešća je zamka prvog dana na novom poslu kad počnete lamentirati o svojim prošlim postignućima i budućim ambicijama. Tako stvarate nervozu ljudima koji ne znaju ništa o vama", kaže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Umjesto toga, budite znatiželjni i ispitujte kolege o njihovoj poziciji u firmi, njihovim znanjima, postignućima i talentima kako biste ostavili dojam dobrog slušatelja, učenika i suradnika", ističe Sackett za Independent. To zapravo ne bi trebalo biti teško jer ljudi obično najviše vole pričati upravo o sebi, pokazala su istraživanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
NOVE EPIZODE OD PONEDJELJKA DO ČETVRTKA
VOYO logo
Još iz rubrike