DOBILI STE POSAO, I ŠTO SAD? /

Da biste se što prije iskazali i uklopili, usvojite ovih osam pravila uspješnih zaposlenika

Image
Foto: Thinkstock

Naučite ove korake kao pjesmicu i samo hrabro naprijed, isplatit će vam se.

18.2.2019.
9:00
Thinkstock
VOYO logo

Dobili ste posao, čestitamo! Sada je vrijeme da šefu dokažete kako je vašim zapošljavanjem dobio zgoditak na lotu. Počnite s ovih osam navika uspješnih ljudi i pokažite se prva tri mjeseca u najboljem svjetlu.

Ostvarite ono što ste obećali na razgovoru za posao

Image
Foto: Thinkstock / ilustracija

Dokažite šefu kako sve ono što ste mu napričali u početnom intervjuu nisu bila tek naklapanja da ga pridobijete. Što god da ste rekli na razgovoru, neka vaša misija bude da sad demonstrirate kako ćete to zaista učiniti. Proučite svoje ciljeve i pokušajte unaprijediti svoja znanja da biste što više doprinijeli poduzeću za koje radite i da biste postali verzija sebe kakvu ste oduvijek željeli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Postanite nezamjenjivi članovima tima

Tri mjeseca je više nego dovoljno da pokažete kolegama koliko im toga možete ponuditi. Već u prvom tjednu trebate se pojavljivati na sastancima i razgovorima, gdje ćete pokazati svoja znanja i postati nezamjenjivi.

Image

Širite poznanstva po cijeloj tvrtki

Super je kad s nekim na poslu pronađete zajednički jezik, ali sad je vrijeme da malo proširite poglede i upoznate nove ljude u poduzeću. Nije loše započeti na način da nekoga pitate za savjet ili mišljenje. Ljudi vole govoriti o sebi i svojim postignućima, tako da se ne bojte prići nekomu novom, čak i samo da biste nešto naučili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tražite nove načine za rješavanje problema

Zaposlenici, a pogotovo oni novi, trebaju eksperimentirati i pokušati pronaći nova rješenja. Mladi ljudi u ranim do srednjim dvadesetima su najambiciozniji jer se trude svim silama dokazati i uvjeriti kako su puno postigli. Šef će vas više cijeniti ako sami nešto otkrijete nego ako jednostavno proguglate već postojeće opcije.

Image
Foto: Thinkstock

Businessman using laptop at restaurant table

Image
ŽELITE SE OBOGATITI? /

Poduzetnica (27) koja je za 10 mjeseci zaradila 100.000 dolara otkriva pet navika uspješnih ljudi

Identificirajte stvari koje troše vrijeme i eliminirajte ih

Svima ponekad jednostavno nije dan i ne uspiju se previše iskazati ili ne naprave istu količinu posla kao inače - i to je u redu. Ali ako se to događa učestalo, pratite kako vam prolazi radni dan, tako da možete uočiti koji su vam zadatci najsporiji i najmanje produktivni. Zatim nekoga zamolite za pomoć da vam pokaže kako da se ubrzate.

Pokažite koliko vrijedite

Ne radi se ovdje o uvjeravanju i ponavljanju kako ste nezamjenjivi i izuzetno vrijedni, već o inspiriranju drugih oko sebe. Ako želite doći na vodeću poziciju u tvrtki ili jednostavno napredovati, najprije se zapitajte kako svoje nadređene možete inspirirati da vas žele. Trebate razumjeti što je njima važno, kako oni vide napredak te što vi možete učiniti da bi posao bolje išao.

Image
Foto: Thinkstock

Cape Town, South Africa

Postavljajte si nove ciljeve u skladu sa željama šefa

Sada kad ste se koliko-toliko uklopili u novu radnu sredinu, porazgovarajte sa šefom kako biste dobili povratnu informaciju o svom doprinosu i da biste saznali je li zadovoljan vama. Pitajte što možete učiniti kako biste bili još bolji, piše Independent.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povežite se s kolegama

Bilo da s njima samo pijete kavu u pauzi ili razgovarate o nekom novom filmu, dobri odnosi s kolegama možda su važniji nego oni sa šefom. Ljudi s kojima radite najvažniji su utjecaj na vaš život jer s njima provodite najveći dio dana, zajedno padate i ustajete. Uostalom, nikad ne znate tko vam može biti od pomoći ako ćete tražiti drugi posao. Uvijek netko zna nekoga tko zna nekog drugog. Imajte to na umu!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo