Korisno znanje /

Otkrijte kako pravilno napisati formalno pismo i ostaviti dobar dojam

Image
Foto: Pexels

Formalno pismo potpuno se razlikuje od osobnog jer traži poseban stil i pravila pisanja. Saznajte kako ga pravilno napisati i ostaviti najbolji dojam

12.11.2018.
11:11
Pexels
VOYO logo

Formalno pismo postalo je glavni tip komunikacije između institucija, organizacija, poslovnih suradnika i općenito u poslovnoj komunikaciji. Potpuno odstupa od osobnog pisma stilom, pravilima i elementima i nije ga lako napisati. 

Osnovni elementi poslovnog pisma su:  

Tekst se nastavlja ispod oglasa
  • pošaljitelj
  • primaoc
  • datum
  • predmet

Sadržaj formalnog pisma mora sadržavati: 

  • uvodni pozdrav
  • tijelo teksta
  • završni pozdrav
  • potpis
  • prilozi

Pri vrhu stranice odnosno u zaglavlju, pišru se osnovni podaci o vama kao pošaljiteljima pisma. Dodajte ime i prezime te adrese, telefon i e-mail kontakt. Sve se ovo može prilagoditi i kompaniji. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodaju se ime i prezim te podaci primaoca, a morate naglasitii datum i mjesto pisanja pisma. Predmet služi kako bi naglasili razlog zbog kojeg pišete osobi/kompaniji formalno pismo. To može biti npr. "ugovor", "molba", "ponuda". 

Koristite odgovarajući uvodni pozdrav koji ovisi o tome znate li kome se obraćate ili ne. U slučaju da znate osobu koja prima formalno pismo, napišite njezino ime i prezime s titulom. Ako pišete firmi koja ima PR službu jednostavno napišite "Poštovani."

Bitno je pismo završiti prikladnim pozdravom i potpisom jer inače odajete neprofesionalni dojam. 

Uz svako formalno pismo priložite sve dokumente, dokaze i fotografije koje su primaocu potrebne za odgovor. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo