Svi ozbiljni poslovnjaci većinom misle da znaju kako napisati poslovnu ponudu, ali ne shvaćaju da čine određene greške zbog kojih uspjeh pada u vodu.
Razvijenije mogućnosti danas značajno su unaprijedile način pisanja poslovnih ponuda, ali u isto su vrijeme probudile sumnju u ljudima i nije lako dobiti klijente kao prije.
Kako napisati poslovnu ponudu koju nitko ne može odbiti?
Poslovna ponuda ne bi trebala odmah predstaviti apsolutno sve o firmu, vlasništvu, dobiti, tipu posla i ostale podatke. Trebala bi biti upravo ono kako se zove - ponuda, a to znači da se klijentu ponude usluge bez nakrcavanja njemu nebitnih informacija.
Jasnoća i sažetost ponude uvijek pale više nego 'kičasti' i lažni pokušaju privlačenja.
Poslovna ponuda ne bi se trebala fokusirati samo na sebe i predstavljati se kao najbolji u svim područjima koje pokrivaju. Čitatelj uvijek prepozna pretjeranu laskavost jer se tvrtka ne fokusira na osobu koju želi privući, već samo na sebe i svoju koristt.
Kada učimo kako napisati poslovnu ponudu uvijek je bitno spomenuti originalnost. U ponudi mora stajati razlog zašto odabrati baš tu firmu. Možemo s nabacivati hvalisavim floskulama i govoriti kako smo najjeftiniji, stručni, brzi itd. Međutim, sve te stvari vrlo će vjerojatno iskoristiti i druga tvrtka koja se bavi istim stvarim.
Što se onda događa: postajmo samo jedni u masi, a to rezultira manjkom povjerenja. Pokušajte sami sebi objasniti zašto se bolji od ostalih i sagledajte perspektivu klijenta kojem se nudite.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i
na našoj Facebook stranici Život i stil!