Otkrijte kako napisati poslovnu ponudu koju nitko neće odbiti
Svi ozbiljni poslovnjaci većinom misle da znaju kako napisati poslovnu ponudu, ali ne shvaćaju da čine određene greške zbog kojih uspjeh pada u vodu.
Razvijenije mogućnosti danas značajno su unaprijedile način pisanja poslovnih ponuda, ali u isto su vrijeme probudile sumnju u ljudima i nije lako dobiti klijente kao prije.
Kako napisati poslovnu ponudu koju nitko ne može odbiti?
Poslovna ponuda ne bi trebala odmah predstaviti apsolutno sve o firmu, vlasništvu, dobiti, tipu posla i ostale podatke. Trebala bi biti upravo ono kako se zove - ponuda, a to znači da se klijentu ponude usluge bez nakrcavanja njemu nebitnih informacija.
Jasnoća i sažetost ponude uvijek pale više nego 'kičasti' i lažni pokušaju privlačenja.
Poslovna ponuda ne bi se trebala fokusirati samo na sebe i predstavljati se kao najbolji u svim područjima koje pokrivaju. Čitatelj uvijek prepozna pretjeranu laskavost jer se tvrtka ne fokusira na osobu koju želi privući, već samo na sebe i svoju koristt.
Kada učimo kako napisati poslovnu ponudu uvijek je bitno spomenuti originalnost. U ponudi mora stajati razlog zašto odabrati baš tu firmu. Možemo s nabacivati hvalisavim floskulama i govoriti kako smo najjeftiniji, stručni, brzi itd. Međutim, sve te stvari vrlo će vjerojatno iskoristiti i druga tvrtka koja se bavi istim stvarim.
Što se onda događa: postajmo samo jedni u masi, a to rezultira manjkom povjerenja. Pokušajte sami sebi objasniti zašto se bolji od ostalih i sagledajte perspektivu klijenta kojem se nudite.
403 Forbidden