Plakat s dva jezika, koji je zaštitni znak 69. Splitskog ljeta podigao je veliku halabuku, no ne toliko koliko je podigao onaj za dramsku primjeru "Gazdarice" koja je predstavljena provokativnom slikom novčanika koji mnoge asocira na ženski spolni organ, piše Dalmacija danas.
Plakat 69 Splitskog Ljeta na pročelju HNK Split
POGLEDAJTE VIDEO: Ideš, kako smo čedni postali: Kako su dva jezika s plakata podigla cijeli Split na noge
Nekim ljudima nije baš dobro "sjeo" plakat s jezicima, a sada je pažnju dušobrižnika dobio plakat za "Gazdarice" kojeg je napravila rumunjske umjetnica Pusha Petrov.
Naime, neki od komentatora primijetili su da on dosta nalikuje na plakat za marketinšku kampanju za njemački online seks shop EIS.de. Uočavate li vi sličnost između dva plakata u naslovnoj fotografiji ovog teksta?
Provokativni plakati nisu neka novost i često se rabe za razne kampanje kako bi se privukla što veća pozornost i stvorila određena reakcija kod ljudi.