Pratitelji na Facebooku su osobe koji su se uključili da "prate" vaš profil ili stranicu, što znači da će primati vaša ažuriranja u svojoj vremenskoj traci.
Najčešći način dolaska do pratitelja je kada ljudi lajkaju vašu stranicu, prema zadanim postavkama Facebooka, postaju i pratitelji. Isto vrijedi i za osobne profile, kada ljudi postanu prijatelji, automatski počinju i pratiti jedni druge.
Dakle, možete pratiti stranicu koja vam se nije sviđala i možete odabrati "lajkati“ stranicu i ne pratiti njezina ažuriranja.
Kod marketinških agencija više se cijene pratitelji na Facebooku od bilo čega ostalog. To je zato što se cijeni Facebook kao platforma za angažman, a jedini način na koji će se ljudi uključiti u sadržaj je ako ga vide. Ako imate 50.000 lajkova na svojoj Facebook stranici, ali samo 500 pratitelja, nećete moći doći do nikoga sa svojim sadržajem.
Naravno, nekima je cilj povećanje pratitelja na Facebooku kako bi se mogli razvijati i surađivati s publikom. Tu dolazi strategija marketinga na društvenim mrežama.