Zamjena za McDonald's u Rusiji predstavila je svoj novi logo, uoči ponovnog velikog otvaranja u nedjelju. Ponovno otvaranje planirano je da se poklopi s Danom Rusije, koji obilježava stvaranje federacije, na istoj lokaciji na moskovskom Puškinovom trgu gdje je McDonald’s prvi put otvoren u Rusiji 1990. godine, piše Guardian.
Tada se smatralo snažnim simbolom otvaranja stare sovjetske ekonomije zapadnim kompanijama, ali sada će više od 1000 bivših McDonald'sovih restorana u Rusiji biti dio novog lanca, dijelom kao rezultat zapadnih sankcija na gospodarsku aktivnost Rusije.
Novi logo sadrži hamburger i dva pomfrita u obliku slova M, iako ime novog brenda se tek treba otkriti.
Ime brenda se tek treba otkriti
Kritičari novog logotipa istaknuli su njegovu sličnost s onim hotelskog lanca Marriott koji posluje u Rusiji. Jedna osoba na društvenim mrežama to je opisala kao "logopis hotela Marriott ukršten sa zastavom Bangladeša".
Prema izvješćima ruske novinske agencije RIA Novosti, aplikacija McDonald's u Rusiji preimenovana je u "My Burger". Agencija je obaviještena da je ovo privremeni naziv, kako bi se ispunio zahtjev za uklanjanjem brenda McDonald’s.
U onome što će se smatrati još jednim znakom zapadnih gospodarskih sankcija koje utječu na rusko gospodarstvo, Reuters izvještava da rusko ministarstvo industrije očekuje da će se prodaja automobila prepoloviti 2022. jer se automobilska industrija u zemlji bori s problemima s opskrbom.
Tigran Parsadanyan, zamjenik šefa odjela za automobilsku i željezničku tehniku ministarstva, rekao je u četvrtak: “Primijetili smo oštar pad u travnju i svibnju. Očekujemo da će do kraja godine na tržištu biti prodano oko 750.000 automobila.”
Ta brojka predstavlja pad prodaje od 51% u odnosu na prethodnu godinu.