Na popisu 16 predloženih vrijednosti slava je i 1987. i 1997. godine bila na 15. mjestu, a samo deset godina kasnije 'skočila' je na prvo mjesto.
Top 5 vrijednosti u 1997. godini bili su: osjećaj zajedništva, dobročinstvo, imidž, tradicija i samoprihvaćanje. Top 5 u 2007. godini bili su slava, uspjeh, popularnost, imidž i financijski uspjeh.
U razdoblju od 1997. do 2007. godine dobročinstvo je palo s drugog na 13. mjesto, a tradicija s četvrtog na 15. mjesto.
'Procjenjujući kako popularni televizijski likovi utječu na djecu u dobi od 9 do 11 godina bili smo svjesni takozvanog efekta popularne kulture, no ipak smo šokirani tako dramatičnim promjenama, osobito u posljednjih desetak godina. Očekivali smo da će slava biti važna, ali ne i najvažnija. Dramatičan porast takvih vrijednosti već u djece koja još nisu ni u tinejdžerskoj dobi još je jedna potvrda porasta narcizma u našoj kulturi', kažu znanstvenici čija je studija objavljena u časopisu Cyberpsychology.
Vezani članci:
arti-201107110675006 arti-201107110100006