Super Bowl ove godine nije stvorio preveliko uzbuđenje na terenu, ali su zato najveći svjetski brendovi postigli velik uspjeh u reklamama i, recimo to tako, vratili svaki uloženi milijunčić. Kažemo milijunčić jer poluminutna reklama tijekom ovoga godišnjeg spektakla američkog nogometa stajala je vrtoglavih pet milijuna dolara, kako izvještava Bloomberg News.
Neke su kompanije izbacile teasere, pa čak i pustile reklame ranije kako bi napravile veći prasak na društvenim mrežama. Od Bud Lighta do Olaya i svega onoga između, ovo su bile najbolje reklame koje su se vrtjele tijekom velike igre:
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Pepsi
Budweiser
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Olay
Hyundai
Stella Artois
Mercedes-Benz
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Mr. Peanut
Bubly
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Amazon
Doritos
M&M's
Colgate Total
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Pringles
Kia
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toyota
Bud Light
T-Mobile
The Twilight Zone
Tekst se nastavlja ispod oglasa