Jedan od ključeva uspješnog poslovnog putovanja je pronalazak odgovarajućeg smještaja. Dobro je biti svjestan fakora koji mogu pomoći ili odmoći na poslovnom putu.
Odabir pravog hotela u nepoznatom gradu može biti dugotrajan proces, pogotovo ako se prvi put dolazi u neku zemlju. Kulturni čimbenici i jezične barijere služe samo za dodavanje zbrke. A kada se putuje poslovno, vrijeme je novac.
Često će poslovna putovanja biti kratka i prepuna važnih sastanaka i događaja. To ostavlja vrlo malo prostora za putovanja ili razgledavanje. Naravno, ne treba žrtvovati udobnost zbog praktičnosti, pogotovo kada je riječ o bitnim sadržajima kao što su restorani ili muzeji.
Odabir idealnog hotela može potrajati nekoliko sati, a da bi to trajalo kraće pročitajte što je bitno kod odabira smještaja za poslovno putovanje.
1.LOKACIJA
Lokacija je faktor broj jedan pri odabiru hotela za poslovno putovanje. U idealnom slučaju, želite biti u hotelu blizu zračne luke i mjesta održavanja konferencije ili sastanaka, a da niste izolirani od drugih potreba.
Hoteli u centru grada često su najpoželjniji, ali mogu predstavljati izazove zbog prometnih gužvi i dugih vožnji.
Važno je provjeriti sve čimbenike koji mogu utjecati na putovanje i dolazak do vašeg smještaja, kako bi se smanjilo vrijeme provedeno na cesti. To može uključivati mnogo istraživanja, ali je vrijedno truda za vrijeme koje ćete uštedjeti tijekom putovanja.
Vrijeme koje se može bolje potrošiti usmjerite na svrhu vašeg posjeta ili jednostavno opuštanje i uživanje u okolini.
2.SIGURNOST
Čak i ako se zemlja u koju se putuje smatra sigurnom, sigurnost je uvijek problem bilo da je u pitanju sigurnost stvari ili osobna sigurnost tijekom putovanja. Bitno je pronaći hotel koji se nalazi u mirnom susjedstvu, ima dobar ugled, koji jamči diskreciju, sigurnost i koji pruža najbolji smještaj za vaše potrebe.
3.KVALITETA
Kada je riječ o odabiru smještaja, kvaliteta je ključni čimbenik. Treba izbjeći bilo kakav stres i pobrinuti se da hotel bude udoban i ima sve potrebne sadržaje koji su bitni za učinkovit rad.
Ima li hotel pouzdanu Wi-Fi vezu? Postoji li dodatna usluga i oprema, u slučaju da se treba poslati hitan faks ili ispisati neke kopije ključne prezentacije?
Sve su to bitni čimbenici koje za poslovno putovanje trebate uzeti u obzir.
4.TROŠAK
Kada ste na poslovnom putu, ne želite uvijek potrošiti preveliku količinu novca na hotel u kojem nećete provoditi puno vremena. Međutim, također želite da vrijeme koje provodite bude udobno i ugodno, omogućujući vam da se opustite i usredotočite se na zadatak.
5.RECENZIJE I PREPORUKE
Sjajan način odabira smještaja je istražiti i pročitati recenzije i preporuke dostupne za hotele u ciljanom području. Uštedite vrijeme, novac i stres tako što ćete se odlučiti za pružatelja usluga smještaja za kojeg ste dobili preporuku od ljudi koje poznajete i kojima vjerujete ili umjesto toga pretražite online hotele s najboljim ocjenama i recenzijama.
6.SLOBODNO VRIJEME
Putovanje u kombinaciji s poslom može biti naporno. Nakon dugog radnog dana, želite se lijepo opustiti u bazenu, teretani ili sauni. Potražite hotel koji nudi sadržaje za razonodu kako biste napunili baterije dok ste odsutni.