Utjecajni Business Week objavio je rang listu 48 europskih zemalja ocijenjenih po kvaliteti i okusu hrane i pića. Na posljednjem se mjestu našao Vatikan. Iako je papinska kuhinja vjerojatno pristojna, posjetiteljima je na raspolaganju samo jedan jedini restoran, tako da nije čudo da je državica unutar Rima, grada s prebogatom gastronomskom ponudom završila tako nisko.
Novinari su, naime, ocjenjivali autohtonu kuhinju te raznolikost ponude hrane i pića koja postoji u svakom kraju pojedine države. Otud i tako loš rezultat Vatikana, ali i odličan rezultat Italije.
Najbolji smo u regiji, pardon, susjedstvu
Italija je, naime, u odabiru novinara Business Weeka završila na prvom mjestu, a Hrvatska je zauzela odlično sedmo mjesto, najbolje od svih zemalja u regiji, odnosno kako je to naredio da se zove novi ministarMiro Kovač, u susjedstvu. Bosna i Hercegovina je na 21. mjestu, Srbija na 30, a Slovenija na 32. mjestu.
U Hrvatskoj se, ocijenili su novinari, osjeti mješavina raznih utjecaja - talijanski, mediteranski, francuski na obali, a slavenski u unutrašnjosti zemlje. Kažu kako je to doprinijelo stvaranju ukusnog miksa hrane. Na sv austa hvale naše maslinovo ulje i "najbolje kamenice na Jadranu" koje se mogu naći u Stonu.
Naša vina, babić, malvazija, prošeka i Vrbnička žlahtina nekad su bila podcijenjena, ali ih se sve više međunarodno cijeni, piše Business Week čije je novinare apsolutno oduševila janjetina ispod peke, osobito zbog načina pečenja i sočnog okusa.