U svom godišnjem izvješću, Facebook je pružio uvid o sadržaje koji su bili najpopularniji 2017. godine. Iz njega proizlazi to da je Međunarodni dan žena bio najpopularnija tema na Facebooku i tim je povodom ove godine okupila dvostruko više ljudi nego lani - kako bi slavili žene u cijelom svijetu, ali i progovorili o brojnim problemima.
Super Bowl 51 tako je bio najgledaniji događaj godine., a videa povezana sa svime oko Super Bowla ostvarila su 262 milijuna pregleda. Sljedeći su bili veliki odazivi na krizne situacije u svijetu. O tragičnom pokolju u Las Vegasu pričao je cijeli svijet, a tragedija je potaknula 3300 ljudi da se kroz Facebookove alate uključe u pomoć lokalnoj zajednici.
FACEBOOK PREDSTAVIO APLIKACIJU ZA DJECU: Roditelji će imati potpuni nadzor, evo što će najmlađima biti dostupno
Izravni prijenos humanitarnog koncerta za žrtve napada u Manchesteru ostvario je rekordnih 80 milijuna pregleda, a prikupilo se i 450.000 dolara za pomoć. Budući da Facebook osigurava alate koji omogućuju ljudima da u krizi jave svojim najbližima da su dobro, milijuni su to učinili nakon potresa u Meksiku krajem rujna.
Tijekom uragana Harvey u kolovozu prikupilo se više od 20 milijuna dolara samo na Facebooku kako bi se pomoglo onima koji su ostali bez svega. Da ova društvena mreža ne okuplja ljude samo u virtualnom svijetu, dokazuje više od 20.000 Facebook evenata organiziranih u 80 zemalja.
Tako su ljudi uživo pratili pomrčinu Sunca, a Marš žena na Washington u siječnju privukao je više od 500.000 ljudi.