Dok su Zarini moderni krojevi koji laskaju vitkim linijama u Europi, a odnedavno i u Aziji, postigli velik uspjeh, čini se da imaju problema s pronalaženjem kupaca izvan velikih američkih gradova, poput New Yorka, sudeći prema Economistu.
U članku se navodi da su Zarini konfekcijski brojevi premali za američke 'preširoke strukove'.
Economist objašnjava spori rast brenda izvan Europe ovim riječima: 'Zara se primjerice bori u Americi. Prodaje trendi krojeve i male brojeve. Izvan najvećih gradova, Amerikanci preferiraju klasičnu, ugodniju odjeću.'
Konfekcijski brojevi konstantan su problem u modi, bez obzira radi li se o masovnim linijama ili dizajnerima koji odbijaju proizvoditi brojeve veće od američke 14-ice, ekvivalent našem broju 44.
Međutim, čini se da Zarin problem ne leži samo u konfekcijskim brojevima, nego i u trendi krojevima, uskim trapericama i uskim otvorima za ruke.
I bez obzira na brojeve, Zarin model ponude i potražnje 'brze mode', gdje odmah reagiraju na zahtjeve tržišta i u stanju su brzo proizvesti ono što se uistinu traži, jer svoju robu ne proizvode u Kini, poput ostalih sličnih brendova – pokazao se vrlo uspješnim.
Iluzija konfekcijskih brojeva
Mnogi brendovi varaju kupce na način da lažnim označavanjem brojeva kupce uvjere da su stali u manji broj od onoga koji uistinu nose.
Model Crystal Renn na neki je način osvijestila javnost kad je nedavno rekla: 'Nosim sve veličine. Sada sam 36, nekad 38, a nekad 40. Ovisi kojeg dizajnera nosim.'
'Da bi brend Zara ovdje dobro radio, možda i oni trebaju usvojiti taj laskavi, ali nerealistični sustav konfekcijskih brojeva', zaključuje Elle.com.
S rivalima poput H&M-a i Topshopa, Zara će možda morati prilagoditi svoje uobičajene krojeve i modele SAD-u, zemlji koja vjerojatno nema ukus poput Europe i Azije.