Logo se lijepi na sve i svašta /

Sve kako bi zaštitili brend: Burberry spalio višak neprodanih proizvoda u vrijednosti 30 milijuna funtii

Image
Foto: en.wikipedia.org

Ekološki aktivisti nisu zadovoljni postupkom poznate modne kuće.

20.7.2018.
11:22
en.wikipedia.org
VOYO logo

Britanska modna kuća Burberry uništila je prošle godine neprodanu odjeću, modne dodatke i parfeme u vrijednosti od 28,6 milijuna funti. Sve zato da bi se zaštitili.

Ukupna vrijednost uništenih proizvoda Burberrya u proteklih pet godina tako se popela na više od 90 milijuna funti. Uništavanje proizvoda radi se isključivo zato kako bi se modna kuća zaštitila od krađe ili prodaje po nižoj vrijednosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Burberry je u priopćenju rekao kako su sačuvali toplinsku energiju od spaljivanja, što uništavanje čini ekološki prihvatljivim.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Tijekom posljednjih nekoliko godina, Burberry se trudio svoj brend ponovno učiniti ekskluzivnijim, nakon faze u kojoj su krivotvoritelji 'stavljali logo Burberrya na sve što su stigli''', rekla je Maria Malone, profesorica na mančesterskom sveučilištu. Dodala je kako je to normalan postupak u svijetu mode.

No, nisu jedini. Modni brendovi Cartier i Montblanc, morali su otkupiti svoje ručne satove vrijedne 430 milijuna funti.

Ekološki aktivisti nisu pozitivno reagirali na vijest. ''Unatoč visokim cijenama proizvoda, Burberry ne pokazuje poštovanje ni prema njima niti prema teškom radu i resursima koji su potrebni za njihovu izradu'', rekla je Lu Yen Roloff iz Greenpeacea. Dodala je i da gomilanje zaliha upućuje na prekomjernu proizvodnju i, umjesto da uspore, oni spaljuju savršeno dobru odjeću i proizvode. 'To je prljava tajna modne industrije', tvrdi aktivistica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo