ModCloth su prvo prodavali odjeću i modne dodatke inspirirane prošlim vremenima. U početku su bili online trgovina 'čudnih' modnih predmeta za retro djevojke. Sada su malo modulirali svoju otkačenu estetiku.
No, ono što ih izdvaja od ostalih brandova i služi im na čast je što su od početka uključivali sve žene u svoje kampanje. Pod sve, mislimo da su uvijek 'gurali' pozitivnu sliku tijela u odnosu na tradicionalne veličine modela s pista koje preferira veći dio modne industrije.
Takvu politiku vode i u svojim prodavaonicama: više od pola inventara sastoji se od odjeća koja je dostupna u svim veličinama, od XXS do 4X ili XXL.
Čak su i za prošlogodišnju kolekciju kupaćih kostima zaposlili svoje zaposlenike umjesto profesionalnih modela! Suosnivačica Susan Gregg Koger i sama je sudjelovala u ovom nesvakidašnjem projektu. Žene koje su sudjelovale znale su da će slike biti objavljene bez 'dotjerivanja'. Željele su pokazati da je u redu biti ono što jest i voljeti svoje tijelo kakvo je.