I dok je ova godina uvelike u znaku Olimpijskih igara i već je gotovo svaki britanski dizajner na neki način pridonio toj sportskoj atmosferi, Stella McCartney uspjela je pronaći malo vremena i za rad na svome modnom carstvu.
Najnoviji 'dodatak' njezinu sve uspješnijem istoimenom brendu Stella jest pristupačna dnevna linija donjeg rublja, koja će od kolovoza biti dostupna u njezinu butiku, u online-trgovini te u robnim kućama Harvey Nichols i Harrods.
Budući da joj ovo nije prva linija rublja (2008. godine predstavila je divan repertoar čipkastog i svilenog rublja koje je žudjelo da se vidi, a ne da se sakrije ispod odjeće), Stella je otišla korak dalje i kreirala liniju 'gotovo nevidljivog' rublja, kako je sama rekla. Odnosno, ovaj je put težila praktičnosti i pristupačnosti te je pomoću najnovijih tehnologija dizajnirala najtanju i najlakšu kolekciju rublja.
Linija se sastoji od triju potkolekcija – Stella Smooth, Stella Lace i Stella Mesh, a cijene se kreću od 200 do 400 kuna. Da se Stella doista potrudila postići 'nevidljivost' rublja, pokazuje debljina košarica grudnjaka od 8 mm, inače je standard 12 mm. A za završni, glamurozniji pečat cijeloj liniji tu su njezina tri zlatna kruga kao potpis.