Jesu li to učinili namjerno ili je igrom slučaja ovaj komad odjeće pogodio jackpot vlasnicima inače nepoznate male modne tvornice?
"Probudili smo se jedno jutro i za vratom imali cijeli svijet i svu silu medija", kaže Peter Christodoulou, osnivač tvrtke Roman.
Samo u jednom tjednu na Twitteru tvrtke postano je preko 10 milijuna poruka, koje su se odnosile na "Haljinu". Komad odjeće postao je statusni simbol, ali ne u klasnom smislu, već doslovce, status na društvenoj mreži svake treće osobe na planetu.
"Otkrila je Roman cijelom svijetu. Svi smo bili jako uzbuđeni, tih dana", kaže 56-togodišnji vlasnik iz Lichfielda, mjesta u blizini Birminghama, u Velikoj Britaniji.
Christodoulou se. u najbolju ruku, nadao kako će uspjeti prodati oko 200 komada ove haljine, ali zahvaljujućio neviđenoj internetskoj slavi, u samo tjedan dana planulo je njih 3 tisuće.
Gospođa Pamela Christogoulou, u ormaru ima istu takvu, a za nju je ona uvijek bila plavo-crne boje. Doduše, tvrtka je proizvela i bijelo-zlatnu verziju, koja je prodana za 14 tisuća kuna, na aukciji za nezbrinutu djecu.
"Meni je to uvijek bila plavo-crna haljina", kaže njezin tvorac i vlasnik tvrtke koja je osvojila "lutriju na društvenim mrežama" i profitirala.