ima se, može se /

Baš se pitate gdje potrošiti novce? Predstavljamo vam parfem od 20 milijuna dolara!

Image
Foto: Instagram/fragranticaofficial

Bočica je ukrašena sa 20.000 dijamanata i rubina od kojih je svaki optočen 18-karatnim zlatom

31.1.2019.
8:45
Instagram/fragranticaofficial
VOYO logo

Ako vas žulja onih 20 milijuna dolara na računu imamo sjajnu vijest za vas. Francuski brend Morreale lanisirao je najskuplji parfem na svijetu, a košta spomenutih 20 milijuna dolara. Iako većina ljudi uopće ne može zamisliti kako izgleda ovoliko novca, sigurno ima i onih koji će ih potrošiti na parfem. 

"Našu klijentelu čine bogati umjetnici i dragljulari te stravstveni ljubitelji parfema. 'Le Monde Sur Mesure' nije tek parfem, to je čista umjetnost, umjetničko djelo, najskuplji i najluksuzniji parfem na svijetu", kaže Maxime Rancon, kreativni direktor koji stoji iza ovog parfema. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Razlog ove astronomske cijene je pakiranje, a ne sam miris. Bočica je ukrašena sa 20.000 dijamanata i rubina iz Rusije, Botswane, Kambodže i Tajlanda i svaki od njih uokviren je 18-karatnim zlatom i spojen 24-karatnim zlatom. Ova bočica ne ide u reciklažu :)

Image
Foto: Morrerale Paris

(FOTO: Morreale Paris)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Parfem dolazi u pakiranju od pet, sedam i deset litara.

Bila bi prava šteta da vam se ne sviđa miris koji ste platili 20 milijuna dolara. Proizvođač je i na to mislio pa svaki kupac može stvoriti svoj parfem.

Na raspolaganju mu stoje crni papar iz Vijetnama, kardamom iz indijskih šuma, cimet sa Šri Lanke, karipski grejp, lavanda s Kanarskih otoka, alpska borovica, limunska trava iz Kamobodže i brojni drugi skupi sastojci. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, ako vam je ipak malo preskup, postoji i verzija od milijun i pol dolara (gore na fotografiji). Prava sitnica! 

Pročitajte još:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo