Naturavita predstavlja čak šest novih okusa čajnih mješavina najkvalitetnijih prirodnih sastojaka koji, osim što znače nove i jedinstvene okuse na hrvatskom tržištu, nastaju korištenjem sirovina biljaka koje poboljšavaju zdravlje i ublažavaju razne tegobe. Naturavita kruška, jabuka i šljiva, aronija, jabuka i crni ribiz, acai malina, kao i Naturavita sljez, metvica, matičnjak i naranča te guarana, đumbir, čili od danas oplemenjuju već bogatu ponudu Naturavita čajeva.
„Sa svim našim znanjem o čajevima, prepoznavanjem onoga što naši korisnici žele, kao i bogatim domaćim i međunarodnim iskustvom, uvijek se trudimo donositi najnovije trendove u industriji čaja u Hrvatskoj. Siguran sam da vas nismo razočarali s našim novim okusima, a u svakoj sezoni možete od nas očekivati još veći angažman, zato ćemo sljedeće godine još hrabrije zakoračiti prema novim okusima,“ naglasio je Denis Nemčević, predsjednik uprave Spider Grupe.
Novi voćni čajevi ugrijat će nadolazeće hladne jesenske i zimske dane od jutra do večeri i vjerujemo kako će postati dio čajnog kutka u svakom domu. Čajoljupci pripremite se za oduševljenje! Naturavita čaj kruška, jabuka, šljiva vraća vas u vesele dane djetinjstva, a slatka kombinacija okusa ugrijat će svaki bezbrižni dan naših najmlađih koji svoje uspomene tek grade. Kombinacija nove Naturavita čajne mješavine aronija, jabuka i crni ribiz, osim što donosi bogat okus jeseni u šalici čaja, sadrži i aroniju, često nazivanu supernamirnicom koja može ojačati vaš organizam. Acai, purpurne bobice već godinama poznate kao super voće i malina svojim svježim okusom i mirisom, donose kombinaciju koja će vam savršeno odgovarati u svakom trenutku dana.
„Naših šest novih okusa čajeva volimo opisivati kao „korisne i ukusne“. Ponosni smo na svaku novu mješavinu u koje smo uključili i voćke budućnosti te još mnogo toga, a posebno nas veseli novi dizajn kutija kojima smo čajeve još više približili našim kupcima. Ono što Naturavitu čini jedinstvenom također su i aroma omotači koji čuvaju okuse i mirise naših čajeva čak i nakon isteka roka trajanja, a istovremeno su vrlo praktični jer ih možete koristiti kad god i gdje god želite,“ istaknuo je Branko Kičema, brand manager Spider Grupe.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!