Rezultati istraživanja jedne marketinške tvrtke pokazuju da su se najbolje prodavali ruževi luksuznih brendova – Chanel, Lancôme i Estée Lauder.
Donosimo ljestvicu najprodavanijih ruževa:
1. MAC2. Lancôme, L’Absolut Rouge3. Clinique, Long Last Soft Shine Lipstick4. Lauder, Pure Color Lipstick New5. Chanel, Rouge Coco Shine
Koje su se nijanse najradije nalazile u kozmetičkim torbicama?
'Vidjeli smo povećanje prodaje ruževa u svim nijansama crvene boje, od onih najsvjetlijih do bordo nijansi. Nakon toga slijede ruževi u ružičastim i koraljnim nijansama, te oni smeđi', otkrila je analitičarka tržišta Karen Grant.
Ipak, ruževi u neutralnim i ružičastim nijansama najbolje su se prodavali. Pokazano je i da zrelije žene najradije posežu za ružem, dok mlađe generacije radije koriste sjajilo za usne. Žene starije od 18 godina u 61 posto slučajeva kupovale su ruž za usne, a taj se postotak povećavao sukladno povećavanju dobi ispitanica.
Tek jedna od četiriju ispitanica u dobi od 18 do 24 godine koristi ruž za usne, te osam od 10 žena koje su starije od 65 godina.
'Cijele mlađe generacije odrasle su na sjajilima', objašnjava Grant, napominjući kako je broj tinejdžerica koje kupuju ruževe u porastu, pogotovo kada su u pitanju ruževi u punijim i retrobojama.
Vezani članci:
arti-201105300674006 arti-201105250901006