Tri dame koje su domaćoj javnosti poznate po svojim profesionalnim uspjesima, ali koje pozornost privlače i svojim modnim izričajem, ljubiteljice su domaćeg dizajna koji redovito promoviraju te predstavljaju idealan izbor za ulogu ambasadorica najvećeg regionalnog sajma mode.
Tim povodom snimljena je i kreativna kampanja kroz koju se provlače romantični motivi Zagreba, a Judita, Mara i Marijana kroz vlastite priče šalju poruku kako moda nije rezervirana samo za modne časopise i piste, već je dio svakodnevnog života.
Kampanju je osmislio kreativni tim FASHION.HR-a, a realizaciju su preuzeli poznati redatelj Vanja Vascarac i mladi fotograf Zvonimir Ferina koristeći mogućnosti novog Samsung NX 300 fotoaparata. Styling kose potpisuje frizerski salon Kuća Četki za Kevin Murphy, make-up je djelo poznate vizažistice Ivane Bilandžije Billy za Illamasqua-u, dok je styling osmislila Ana Bacinger.
'Sajam mode koji smo pokrenuli prije dvije godine savršeno korespondira s potrebama ljudi da modu dožive tamo gdje je ona najprisutnija, na ulici. Predstavljajući preko 150 kreativaca iz regije na jednom mjestu, šaljemo poruku kako scena živi, razvija se i raste, a Zagreb ovim projektom dodatno pozicioniramo kao regionalni centar mode,' izjavio je Vinko Filipić, osnivač FASHION.HR-a pod čijom se organizacijom odvija i ovaj modni projekt.
Regionalni sajam mode Perwoll Zona 45 održati će se na čak dvije zagrebačke lokacije – na Trgu kralja Tomislava, u sklopu jednog od najljepših zagrebačkih parkova te na popularnom Cvjetnom trgu, a osim u modnim novitetima više od 150 izlagača iz Hrvatske i regije, posjetitelji sajma od 16. do 19. svibnja uživati će i u atraktivnom popratnom programu, kreativnim radionicama, revijama na otvorenom te lounge zoni s bogatim zabavnim programom.