Kako si je samo Gucci mogao dopustiti ovakvu grešku?

Svi već znamo da se modni brendovi u svojim reklamnim kampanjama naveliko služe čarima Photoshopa kako bi se potencijalnim kupcima prikazali u što atraktivnijem svjetlu.

12.12.2012.
10:20
VOYO logo

No, posljednja katastrofa u Photoshopu koja je osvanula na novom Guccijevom plakatu ponovno nameće pitanje kako je moguće da tako veliki modni gigant napravi ovakvu pogrešku?

Sigurni smo da plakat prije odlaska u tisak pregleda najmanje deset ljudi. Zar nitko od njih nije skužio da manekenka na plakatu ima noge koje ni približno nisu proporcionalne s ostatkom tijela, a ni jedna s drugom?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na spornoj reklami model pozira u ružičastom sakou, košulji i hlačama jednake boje, a jedna joj je noga gotovo upola tanja od druge i obje čudno vire ispod torbe zmijskog uzorka.

Naravno da su ovu vijest objavili svi eminentni svjetski mediji, pa je Gucci dobio negativnu reklamu. Možda ih to potakne da u budućnosti što manje eksperimentiraju s prepravljanjem ideala ljepote.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo