Kako si je samo Gucci mogao dopustiti ovakvu grešku?

Svi već znamo da se modni brendovi u svojim reklamnim kampanjama naveliko služe čarima Photoshopa kako bi se potencijalnim kupcima prikazali u što atraktivnijem svjetlu.

12.12.2012.
10:20
VOYO logo

No, posljednja katastrofa u Photoshopu koja je osvanula na novom Guccijevom plakatu ponovno nameće pitanje kako je moguće da tako veliki modni gigant napravi ovakvu pogrešku?

Sigurni smo da plakat prije odlaska u tisak pregleda najmanje deset ljudi. Zar nitko od njih nije skužio da manekenka na plakatu ima noge koje ni približno nisu proporcionalne s ostatkom tijela, a ni jedna s drugom?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na spornoj reklami model pozira u ružičastom sakou, košulji i hlačama jednake boje, a jedna joj je noga gotovo upola tanja od druge i obje čudno vire ispod torbe zmijskog uzorka.

Naravno da su ovu vijest objavili svi eminentni svjetski mediji, pa je Gucci dobio negativnu reklamu. Možda ih to potakne da u budućnosti što manje eksperimentiraju s prepravljanjem ideala ljepote.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Samit
Gajin svet
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
default_cta
Azbuka našeg života
Cijena strasti
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
default_cta
Volio bih da sam ovdje
VOYO logo