FOTO: /

Pravo lice najdugovječnijeg modnog događaja u Hrvatskoj

21.11.2013.
10:54
VOYO logo

Prije svega, da pojasnimo: autorica S.dressa, Lana Biondić bila je u potrazi za savršenom haljinom, senzualnom i ženstvenom, mekom i bez šavova, haljinom koja savršeno pristaje, koja se svakoj ženi čini kao druga koža. Jednostavno - haljinu koja bi i njoj i svakoj ženi olakšala život i koja se pere u perilici, a ne treba je peglati. S obzirom da takvu haljinu nije pronašla, izmislila ju je. Ovaj su trend automatski 'pokupile' mnoge slavne osobe, od Severine preko Jelene Veljače, Ive Majoli i Nine Badrić, ali i Rose Leslie, glumice popularne serije Igra prijestolja.

Vratimo se na reviju. Podijeljena u tri segmenta, ova modna revija bila je jedina prikazana prve večeri ovosezonskog Dreft Fashion Weeka Zagreb. Kolekcija za nadolazeće proljeće/ljeto 2014 pod imenom 'silhouette & decolletes' zapravo je nastavak dosadašnjih kolekcija bon-ton chic haljina, a uz tu kolekciju, inaugurirala je i dva pod-branda: S.body koji obuhvaća kolekciju pretežito bez-šavnog ultra shape donjeg rublja te S.beach koji se bazira na izrazito fashion kolekciji kupaćih kostima i odjeće za plažu. Nova je i kolekcija S.defile razvijena za zapadna tržišta Europe, kao i SAD-a gdje su vrlo duge i sexy haljine ovog branda veoma popularne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvi dojmovi o prikazanoj kolekciji, moramo priznati, i nisu previše blagonakloni prema ovoj dizajnerici. Iako se sam materijal od kojeg je odjeća napravljena činio jako udobnim, a i sama ideja je zanimljiva i primamljiva, izvedba nije bila na očekivanoj razini. Haljine su se doimale previše tijesnima, manekenke su u nekim komadima jedva hodale čime je na nosivost ovih komada stavljen veliki upitnik, a i sam dizajn nije ponudio ništa revolucionarno - većina komada činila se 'sklepana na brzinu', namotana u žurbi ili jednostavno krivo odrezana. Ulizivački epiteti da je Lana Biondić 'hrvatska Victoria Beckham' zapravo je solidno odrađen PR, ali ništa više od toga.

No, možda smo stekli potpuno krivi dojam.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gurnuti u drugi red goleme kongresne dvorane, bilo je teško uopće normalno pogledati kako cjelokupna kolekcija izgleda, što se moglo postići tek 'ćirenjem' između ramena onih koji su sjedili u prvom redu, pa samo možemo pretpostaviti kako je bilo onima koji su bili u zadnjim redovima. To je samo početak organizacijskih propusta modnog događaja koji je očigledno napravljen za slavne osobe i ljude iz marketinga brendova koji su pristali biti sponzori ovom događaju koji su se naredali u prve redove.

Sama činjenica da 'najdugovječnije i jedino internacionalno modno događanje u Hrvatskoj' nije odmaklo od kongresne dvorane govori samo za sebe. U prilog im nikako ne ide ni činjenica da je događaj kasnio dobrih 35 minuta, a u razmacima između segmenata ove trodijelne revije posjetitelji su bili prisiljeni čekati u mraku i uvijek iznova slušati istu neumorno ubitačnu glazbenu podlogu zahvaljujući kojoj su se minute doimale kao uzalud potrošeni sati.

Jedina pozitivna stvar jest što je otvaranje ovosezonskog DFWZ-a posjetilo neočekivano mnogo ljudi, što ipak dokazuje da se za razliku od prijašnjih sezona malo više poradilo na PR-u. No, zbog lošeg tretmana kojim su dočekani (neugodno naguravanje na ulazu te sjedala s kojih se uopće nije ni moglo 'pošteno' pogledati revije) mnogi su iz kongresnog centra izišli s gorkim okusom u ustima.

Očekivalo bi se da je ovaj modni događaj u 21 sezonu postojanja već pohvatao sve konce i izdigao se na neku višu razinu sukladno mnogo mlađem Cro a Porteru i Fashion.hr-u koji iz sezone u sezonu postaju sve bolji, veći i kvalitetniji (kako sadržajno tako i organizacijski), no to jednostavno i dalje nije slučaj. Hoće li se to dogoditi i kada ostaje teška nepoznanica. Razočaranje opstaje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo