Reviju sve poznatijeg i priznatijeg Christophera Kanea tako je došla pogledati supruga britanskog premijera, u prvom redu Burberry revije nagurali su se članovi boy benda One Direction, dok je reviju iz Hrvatske neprežaljeno povučenog Topshopa došla podržati Kate Moss.
No, London Fashion Week više je od prilike da slavne osobe griju mjesta u prvim redovima, to je i odlično mjesto da se točno procjeni tko ima budućnosti u modnoj industriji i koga valja 'držati na oku' te koji će trendovi biti aktualni u nadolazećoj sezoni.
Najviše su pažnje dobile 'krpice' s potpisom Oscara De La Rente, Roksande Ilinčić, Burberryja, Toma Forda, Jonathana Saundersa, Topshopa, Richarda Nicolla te, između ostalih, Mary Katrantzoue.
Dokle vas londonski tjedan mode može dogurati na vlastitom primjeru najbolje zna Christopher Kane koji je nakon diplomiranja 2006. godine na Central Saint Martins postao redovito ime među dizajnerima koji na ovom tjednu mode prikazuju svoje kolekcije. Sa svakom novom revijom rasla je i njegova publika, pa ga je naposljetku odlučio kupiti francuski modni div Kering, giga luksuzna grupacija koja već posjeduje brandove Stellu McCartney i Pumu, a koja se zalaže za očuvanje Kaneovog dizajna i podizanje branda na nekoliko stepenica višu razinu.
Osim što London ima prestižne modne škole poput Central Saint Martin, the Royal College of Art i London College of Fashion, tamošnja modna industrija održava dobar dio ekonomije, pa osim što su u ovoj industriji posao pronašli 816 tisuća ljudi, ista godišnje zaradi 21 milijardu funti, što je otprilike 190 milijardi kuna. Kad smo već kod brojki, zanimljivo je da se za vrijeme trajanja londonskog tjedna mode, koji u nekoliko dana privuče više od pet tisuća posjetitelja koji dođu pogledati ukupno 58 revija, zaradi sto milijuna funti, odnosno 907 milijuna kuna, na predbilježbama za odjeću prikazanoj na tim revijama.
Istovremeno, u Hrvatskoj modna industrija grca u blatu. Radnice propalog Kamenskog preko Facebooka traže bilo kakav angažman. Posjetio ih je nedavno na pola sata Ivo Josipović koji im je poklonio jedan, da, jedan stroj za izradu rupica koji se može nabaviti za dvije tisuće kuna. Odjeća se uvozi iz Kine, propale su gotovo sve domaće tekstilne tvornice, a one koje su uspjele opstati nemaju nikakvu 'žicu' za brendiranje i reklamiranje svojih proizvoda, dizajneri preživljavaju od krojenja vjenčanica i popusta na maturalne haljine za zlatnu mladež i djecu 'poduzetnika'.