Trgovine su zabilježile znatan pad prodaje crvenog rublja i istovremeni porast od 54 posto donjeg rublja ljubičaste boje, pa se čini da se muškarci otklanjaju od suviše predvidljivog crvenog rublja kojeg očigledno više ne preferiraju toliko.
Ovo otkriće došlo je nakon što su milijuni muškaraca diljem Velike Britanije obavili kupovinu u posljednjem vikendu prije Božića.
O ovom su se slučaju oglasili i 'dežurni' psiholozi koji su ustvrdili kako vjeruju da je nagla promjena trenda boja možebitni odraz nestabilne ekonomije i socijalnih vrijednosti.
'Nakon što je posljednjih pet desetljeća bilo automatski i prvi izbor, crvene gaćice i grudnjaci napokon su svrgnuti s trona', kazala je Michelle Dowdall, glasnogovornica trgovačkog lanca Debenhams.
Za ljubičastu se boju smatra da je omiljena među onima koji sigurnost, meditaciju i osjećaj za vlastite vrijednosti stavljaju ispred riskantnih i nepromišljenih poteza.
'Evidentno je da je financijska kriza napravila snažan udarac na spavaću sobu kao i na euro zonu. Nepromišljena crvena boja dugo je vremena bila vodeća kada je u pitanju donje rublje, no ta su vremena sada zamijenjena sa strastvenom ljubičastom koja ima svoju svrhu', smatraju stručnjaci.