Jedna trgovina u shopping centru u Debenhams testirala je pet muškaraca i pet žena tako što im je dala da nose brojač kalorija, a više od dvije tisuća žena podvrgnuto je ispitivanju o svojim kupovinskim navikama i njihovom utjecaju na zdravlje.
Otkriveno je kako prosječna žena u kupovini koja traje dva i pol sata tjedno prijeđe gotovo pet kilometara, dok muškarci na kupovinu tjedno troše tek pedeset minuta prilikom čega prijeđu skoro dva i pol kilometra.
"Naše je istraživanje pokazalo da i u kupovini postoje određene zdravstvene prednosti, pa osim što se na taj način oslobađamo stresa također i mršavimo obavljajući svakodnevne aktivnosti", izjavio je upravitelj trgovine koja je provela to istraživanje.
No, unatoč rezultatima istraživanja, većina ljudi ne smatra da u šopingiranju ima ikakvih zdravstvenih pogodnosti, pa ih tako 63 posto smatra da kupovina nije dostatno vježbanje, unatoč činjenici da žene prilikom svake kupnje prijeđu 7,300 koraka što je vrlo blizu preporučenih deset tisuća koraka koje bi svaka osoba trebala prijeći svaki dan.
Gotovo polovina žena priznala je da kupuju dok ne počnu padati s nogu, spremne su satima bez predaha obilaziti trgovine dok ne nađu ono što im je zapelo za oko. "Potičemo naše kupce da prilikom šopingiranja nose brojač kalorija te se sami uvjere u rezultate koje je pokazalo naše istraživanje", nadodao je upravitelj trgovine koja je naručila istraživanje.
Prethodni članci:
arti-200912280277006 arti-200909100023006 arti-200812020110006