arti-201102180821006Rachel Bilson, ljubimica obitelji koja se već generacijama bavi šoubiznisom i filmovima, postala je slavna čim je zakoračila u svijet glume.
Nakon samo nekoliko gostujućih uloga u TV-serijama, dobila je malu ulogu u hit-seriji O.C., gdje je toliko oduševila producente da su njezin lik uvrstili u trajnu postavu.
Uloga razmažene Summer toj Amerikanki nije teško pala, kako sama priznaje: 'Odrasla sam poput princeze. Znam da to zvuči grozno, ali bila sam ljubimica svoje obitelji. Imam samo stariju braću pa je mala djevojčica uvijek dobivala što je željela. No kako sam odrastala, shvatila sam da, ako nešto baš jako želim, to nekako i dobijem. Nikad mi se nije dogodilo da sam željela nešto i nije mi se dogodilo!.
Ta tvrdnja dobila je još jednu potvrdu kad je mlada glumica odlučila da joj je dosta televizije i počela tražiti druge uloge.
'Zahvalna sam seriji O.C. na svemu što je napravila za mene, ali sada je vrijeme da krenem dalje. Više volim glumiti u filmovima nego u serijama, a najviše bih voljela kada bi me uzeli u obzir za uloge koje se inače nude Scarlett Johannson i Natalie Portman', izjavila je prije nekoliko godina.
Iako još čeka svoj veliki filmski hit, ne može se reći da Rachel miruje. Snimila je već nekoliko romantičnih komedija, a na snimanju filma Jumper upoznala je i svog dečka Haydena Christensena, s kojim je već nekoliko godina u burnoj vezi.
Miljenica modnog svijeta već se nekoliko puta izjasnila kao potpuna 'ovisnica o modi'. Za sebe kaže da ima vintage-stil, a kao inspiracije navodi Kate Moss i Diane Keaton, iako je ona sklonija boho-izričaju. Potkraj 2007. pristupila je brendu DKNY s prijedlogom da dizajnira liniju odjeće za njih, a rezultat pod imenom Edie Rose bio je pristupačan svima – Rachel se izborila da ni jedan komad ne bude skuplji od 100 dolara. Glumica je pozirala i za kampanju, no tvrdi da joj cilj nije bio promovirati sebe.
'Htjela sam da ljudi odvoje brend od Rachel Bilson, da im se svidi odjeća, a ne osoba koja ju je smislila', tada je rekla.
Modni trik kojem je vjerna još od srednje škole je bijela olovka s unutarnje strane kapaka jer 'nevjerojatno naglašava oči', a omiljeni su joj kreatori Chanel, Thakoon i Stella McCartney.
Čini se da ni ona nije mrska Chanelu jer je upravo Rachel odabrana za glavnu ulogu u novoj reklami za sladoled Magnum koju je režirao sam Karl Lagerfeld.
'On je nevjerojatan! Drag je, ali i odličan redatelj i zna točno što želi', tom prilikom izjavila je glumica te potom priznala:
'Tijekom snimanja jela sam valjda 25 sladoleda Magnum dnevno. Nisam im mogla odoljeti!'.
Vezani članci:
arti-201102180821006 arti-201102180419006 arti-201006080720006