'U normalnoj državi odjeća ne bi trebala biti luksuz'

Uoči ovosezonskog Dove Fashion.hr-a popričali smo s Vinkom Filipićem, direktorom i osnivačem Fashion.

2.3.2011.
17:52
VOYO logo

Ove sezone Dove Fashion.hr održava se od 11. do 13. ožujka, ali na lokaciji drugačijoj od one na kojoj smo dosad posjećivali ovaj prestižni modni događaj.

'Svaka modna sezona, kako u svijetu tako i kod nas, vrlo je drugačija od prethodnih. Mi smo se ove sezone, unatoč recesiji i okolnostima u kojima živimo i radimo, odlučili preseliti na lokaciju Zagrebačkog velesajma i to u veliki paviljon broj 5', potvrdio nam je Vinko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Direktor i osnivač Fashion.hr koncepta otkrio nam je i koji nas noviteti očekuju. 'Ove godine na pisti Fashion.hr-a vidjet ćemo više kolekcija nego ikad, ukupno njih 18 u tri dana, s tim da ćemo imati jednu dječju i nekoliko muških revija, pa će i sam program biti raznovrsniji nego ikad. Ove sezone, osim standardne postave poput Branke Donassy, Igora Galaša, Ivice Skoke, eNVy rooma, Aleksandre Dojčinović i mnogih drugih po prvi će se put predstaviti i hrvatski brand Taja, a u samom programu Dove Fashion.hr-a imat ćemo prilike vidjeti pet kolekcija koje su nastale kao rezultat suradnje između hrvatskih tvornica i domaćih dizajnera', najavio je Filipić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

arti-201101200428006Paralelno s Dove Fashion.hr-om na istoj lokaciji Zagrebačkog velesajma održat će se i revolucionarni projekt pod nazivom Fashion.hr Industrija, čiji je cilj pomoći tekstilnoj industriji Lijepe naše.

'Fashion.hr Industrija kao projekt i kao modni sajam pod istim nazivom zamišljen je kao motor, pogon svemu ovome što se događa na pisti Dove Fashion.hr-a. Smatramo da je ovakav način prikazivanja kolekcija kakav se do sada afirmirao kod nas i na drugim manifestacijama pomalo istrošen i da moramo uvesti neke nove kanale i platforme da bi se modna scena razvijala', kazao nam je Filipić.

'Gotovo da i nemamo drugog izbora nego da industriju povežemo s dizajnerima, što je jedan cilj ovog projekta, a drugi je cilj da modu otvorimo apsolutno svima, da ne bude ekskluzivni proizvod koji ljudi doživljavaju kao nešto što nije namijenjeno za njih. Stoga će sajam Fashion.hr Industrija, koji će se održati od 11. do 13. ožujka, biti otvoren apsolutno za svih. Svako koga zanima hrvatska moda moći će doći na Zagrebački velesajam pogledati i eventualno kupiti neki hrvatski brand po povoljnijim cijenama nego inače. Želimo stvoriti stvarni doticaj između hrvatskih brandova i potencijalnih kupaca, odnosno tržišta', tvrdi Filipić.

Kako se kupci nerijetko žale kako su im krpice domaćih dizajnera preskupe, zanimalo nas je koliko će zahvaljujući ovom projektu one biti snižene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Cijena odjeće hrvatskih dizajnera je uglavnom bila onolika kolika je jedino mogla biti, ako uzmete u obzir da su to unikatni komadi odjeće koja se više - manje ne proizvodi u serijama. Uzimaju se male metraže, to se sve radi ručno, pa kada dobijete konačni proizvod, da bi i oni nešto zaradili, cijene su bile takve kakve jesu. Uključivanjem tog dizajna u industrijsku proizvodnju gdje su procesi dosta jeftiniji nego u manufakturi, dobit ćemo proizvod koji će u konačnici biti jeftiniji', kaže Filipić koji je najavio i otvaranje maloprodajnog lanca trgovina u kojem će se moći kupovati kreacije domaćih dizajnerskih imena.

'Planiramo otvoriti vlastiti maloprodajni lanac odjeće u nekoliko većih hrvatskih gradova, za početak ćemo imati posebne trgovine u kojima će se prodavati rezultati tih kolekcija. Svi mi moramo kupovati odjeću, u ovim kriznim vremenima kupujemo je manje jer je ona, nažalost, spala u sferu luksuza što ne bi trebao biti slučaj u jednoj normalnoj državi. Svejedno moramo kupovati odjeću, pa je samo pitanje što će kupiti jedan prosječan kupac kad uđe u trgovinu. Ukoliko proizvodi hrvatskih dizajnera u suradnji s tvornicama budu kvalitetni i budu relativno dostupni u cjenovnom rangu, mislim da nema razloga da ljudi to ne kupe', zaključio je Filipić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201103010855006 arti-201102220824006 arti-201102220999006 arti-201102080803006 arti-201101200428006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo