Ovaj dizajnerski duo upoznao se prije četiri godine kada su zajedno radile na projektima za Ujedinjene Narode, a ono čemu su svjedočile inspiriralo ih je da pokrenu brand pod nazivom FEED. Njihova prva torba košta 60 dolara i riječ je o krpenoj torbici kakvu nosimo u obližnju trgovinu, a taj novac dostatan je za obrok bilo kojem djetetu na svijetu kroz cijelu godinu.
"Problem gladi u svijetu čini se kao neka daleka stvar koja utječe na tek nekolicinu, što je kriva predodžba. Raditi nešto kako bi se pomoglo da se taj problem riješi zbilja je divan osjećaj", izjavila je jedna od dizajnerica, Lauren Bush.
http://cnettv.cnet.com/av/video/cbsnews/atlantis2/player-dest.swf
FEED sada ima više od desetak drugačijih modnih dodataka koje se prodaju u trgovinama odjećom u New Yorku, a njihove cijene variraju od 15 do 195 dolara, a to je tako jer svaka od njih pruža pomoć na drugačiji način.
Primjerice, nakon potresa u Haitiju, FEED je počeo prodavati torbu "FEED Haiti Bag 50" koja tamošnjoj djeci osigurava 50 školskih obroka. "Obroci koje djeca dobivaju u školama zasigurno su jedini su pravilni i zdravi obrok za njih", izjavio je Marcus Prior, glasnogovornik UN-a za Haiti.
Svake godine glad i pothranjenost ubije više ljudi u zemljama u razvoju nego AIDS, malarija i tuberkuloza zajedno. Čak tri milijuna djece umru od gladi prije svog petog rođendana, a 300 milijuna djece svake večeri odlazi na počinak gladno.
OD 2007. godine FEED je donirao 5.5 milijuna dolara UN-ovom World Food programu. "Glad je užasan osjećaj, strašan način da se umre. Znajući da će samo zbog ovakvih prodaja gladna djeca dobiti esenciju ljudskog života, hranu da ne budu gladna, vrlo je moćan osjećaj", priznala je Gustafson.
Uspjeh projekta ovih dizajnerica mjeri se i u broju posluženih obroka - 55 milijuna u samo tri godine - kao i na licima nasmiješene i site djece.
Prethodni članci:
arti-201002240233006 arti-201002100695006 arti-201001270307006 arti-201001180552006