POSLOVNO ODIJEVANJE ZA SVAKOGA: /

Možete zadržati svoj stil, ali ipak morate poštovati ova pravila

Image
Foto: Pexels

Poslovno odijevanje polazi od načela udobnosti, prilagođivanja uvjetima rada ali i odijevanja u materijale koji su lagani za održavanje.

27.8.2017.
11:00
Pexels
VOYO logo

Mnoge tvrtke imaju poslovni kodeks koji nalaže određen poslovni stil, a sve češće se dopušta i onaj nešto opušteniji. Bez obzira na posao koji radite, ne morate se potpuno prilagoditi stilu niti izgubiti sami sebe.

Općenita pravila poslovnog odijevanja

Odjeća oduvijek predstavlja način komunikacije i kroz odjeću koju nosite šaljete poruke o svojim stavovima i ponašanju. Imidž je uz neverbalnu komunikaciju prva stvar koju će ljudi uočiti na vama i zato je bitno da se pobrinete da bude baš ono što želite pokazati. Istraživanja su pokazala kako će mnogi ljudi stvoriti pretpostavke o vama isključivo na temelju odjeće koju nosite.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prije nego što se odlučite za neki stil morate paziti da vam je odjeća uvijek čista, oprana i ispeglana. Duge haljine ili hlaće koje su naborane odat će dojam neprofesionalnosti i to vam sigurno neće pomoći u poslu. Nemojte koristiti jake parfeme niti dezodoranse već ostanite čisti i suptilni. Sjajnu odjeću i blještav nakit ostavite za neke formalne prigode. Pazite da su vam nokti čisti i njegovani, posebice ako očekujete sastanak. Prvo što ljudi na vama primijete su vaše oči, usta pa ruke. Pobrinite se da vam koža izgleda mladoliko i njegovano, bez suhih dijelova koji se truse. Cilj je da na sastancima i u uredu ne odvlačite pozornost na svoj fizički izgled, nego da navedete kolege i klijente da pozorno slušaju.

Image
KAKO OJAČATI NOKTE: /

9 odličnih savjeta za besprijekornu ljepotu vaših ruku

Image
KAKO OJAČATI NOKTE: /

9 odličnih savjeta za besprijekornu ljepotu vaših ruku

Odjeća koju ćete obući i čitavo poslovno odijevanje ovisit će o vašem radnom mjestu. Ako u nekim danima očekujete više sastanaka, ne bi bilo loše sa sobom ponijeti dodatnu košulju ili cipele. Držanje rezervne košulje, cipela ili najlonki za žene u uredu je uvijek dobra ideja ako imate mjesta za to.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poslovna odjeća za ženu

Kako bi žene na svojim poslovnim mjestima održale dobru reputaciju ali i stekle poštovanje, trebaju se pobrinuti da u poslovno odijevanje unesu dašak osobnog stila. Cilj je da se ujedini praktičnost, elegancija i trenutni modni trendovi.

Ovo su neka pravila poslovnog odijevanja za žene:

  • neka odjeća ne bude previše uska ili seksipilna
  • ne pretjerujte s nakitom
  • odaberite najviše dvije boje
  • dekolte je zabranjen
  • prekratke suknje su zabranjene
  • ne miješajte više od 2 uzorka
  • sandale neka ne budu otvorenih prstiju
  • štikle neka ne budu previsoke

Ako odlučite uključiti dio svog stila, budite oprezni i pazite da ne ispadne jeftino ili neugledno.

Šminka koju stavljate neka ne bude pretjerana. Danas su sve popularnije ekstenzije trepavica i šminka koja trajno ostaje kroz cijeli dan. Ovime se možete osigurati da uvijek izgledate uredno i svježe. Nokti mogu biti gelirani i nalakirani, ali također uredni. Neka ne budu u kričavim i jarkim bojama, a nikako s cirkonima i šarama. Najbolji odabir su jednobojni nokti umjerenih boja ili francuska manikura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rad u uredu može biti i vrlo opušten što ne znači da su nužna odjeća uska suknja, košulja ili haljina. Današnji trendovi dopuštaju mnoge kombinacije, pa se tako 'casual-poslovna' kombinacija smatra pristojnom. Prije svega se potrudite da vam je udobno u cipelama, odjeći i šminki koju nosite.

Image
Foto: Pinterest

Pravila stila za muškarce

Muška poslovna odjeća najčešće se sastoji od košulje, hlača i dobro izabrane i vezane kravate. Iako na prvi pogled izgleda jednostavnije od ženske odjeće, odabir pravih boja i odgovarajućih košulja nije lak. Kupovanje dobrog odijela može biti prava muka i nije nimalo krivo ako tražite prodavačice za pomoć. Odijelo, makar to ne želimo priznati, radi čovjeka, ali to ne znači da se morate strogo držati pravila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prije svega budite brižno njegovani. Brada na primjer prije nije bila primjerena za poslovne situacije, dok je danas ipak malo opuštenije. Ako već nosite bradu, kratku ili dužu, oblikujte ju uljem za bradu i pazite da izgleda uredno.

  • odijelo za posao neka bude od lakšeg materijala
  • svilene košulje ostavite za izlaske
  • uzorak smije biti samo na košulji ili samo kravati
  • šaljive kravate nisu opcija za sastanke
  • izbjegavajte jarke boje
  • kratke hlaće nisu za ured
  • roza i krem boja nisu samo za žene
  • sat neka ne prekriva cijelu ruku
  • pazite da čarape budu u skladu s ostatkom odjeće

Za uredski posao ne morate nužno izbaciti traperice, ali možda bi hlaće od sličnog materijala bile bolja opcija. Nošenje kratkih hlaća ili onih koje se vuku preko cipela odati će dojam pretjerane opuštenosti i nebrige. Cipele koje nosite ne moraju biti nužno na peticu koje se inače nose uz odijelo, ali apsolutno izbjegavajte sportske tenisice. Danas se u mnogim prodavaonicama mogu pronaći cipele koje su kombinacija udobnih tenisica i cipela, a izgledaju dovoljno poslovno i pristojno.

Image
Foto: Pinterest

Eto, to je to. Kakav stil vi njegujete?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo