NOVA PERSPEKTIVA: /

Brend donjeg rublja rekao 'ne' retuširanju, rezultati su fantastični

Image
Foto: Instagram/Aerie

Prije nekih godinu dana, Aerie, linija donjeg rublja brenda American Eagle prestala je retuširati fotografije svojih modela.

20.7.2015.
9:15
Instagram/Aerie
VOYO logo

"Nema potrebe za retuširanjem ljepote", izjavila je 2014. godine izvršna direktorica tvrtke Jennifer Foyle kada je Aerie odlučio ljepotu svojih modela ostaviti netaknutu, piše Upworthy.com.

Rezultati su prelijepi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I isplativi. Nakon što je tvrtka odustala od retuširanja, prodaja donjeg rublja porasla je za devet posto u prvom kvartalu. U sljedećem je porasla za tri posto, a u sljedeća dva kvartala za 13 i 12 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brend koristi hashtag #RealAerie kako bi obožavateljima dao do znanja da fotografije nisu retuširane.

"Volim svoje tijelo i ne vidim ga kao određenu 'veličinu' nego kao 'oblik'", izjavila je za Elle Iskra Lawrence, model, na slici iznad odjevena u crvene gaćice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Aerie misli da su i leđa lijepa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Baš kao i trbuh.

Također, Aerie se slaže da bi stražnjice trebale izgledati poput stražnjica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neki modeli imaju tijela koja se konvencionalno smatraju 'lijepima' i 'poželjnima', no drugi brendovi retuširaju čak i njihove fotografije. Aerie naglašava kako ne postoji 'savršeno' tijelo odnosno da je svaki tip tijela lijep na svoj način. To su prepoznale i 'obične' djevojke, žene koje nisu modeli, a Aerie objavljuje i njihove fotografije kako bi slavio ljepotu različitosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svatko bi sam trebao postati svjestan ljepote vlastitoga tijela, a Aerie bi ovakvom kampanjom mogao izbaciti iz igre brendove koji retuširanjem i dorađivanjem fotografija ženama ruše samopouzdanje.

Upworthy.com/Magazin.hr

pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo