"Nema potrebe za retuširanjem ljepote", izjavila je 2014. godine izvršna direktorica tvrtke Jennifer Foyle kada je Aerie odlučio ljepotu svojih modela ostaviti netaknutu, piše Upworthy.com.
Rezultati su prelijepi.
I isplativi. Nakon što je tvrtka odustala od retuširanja, prodaja donjeg rublja porasla je za devet posto u prvom kvartalu. U sljedećem je porasla za tri posto, a u sljedeća dva kvartala za 13 i 12 posto.
Brend koristi hashtag #RealAerie kako bi obožavateljima dao do znanja da fotografije nisu retuširane.
"Volim svoje tijelo i ne vidim ga kao određenu 'veličinu' nego kao 'oblik'", izjavila je za Elle Iskra Lawrence, model, na slici iznad odjevena u crvene gaćice.
Aerie misli da su i leđa lijepa.
Baš kao i trbuh.
Također, Aerie se slaže da bi stražnjice trebale izgledati poput stražnjica.
Neki modeli imaju tijela koja se konvencionalno smatraju 'lijepima' i 'poželjnima', no drugi brendovi retuširaju čak i njihove fotografije. Aerie naglašava kako ne postoji 'savršeno' tijelo odnosno da je svaki tip tijela lijep na svoj način. To su prepoznale i 'obične' djevojke, žene koje nisu modeli, a Aerie objavljuje i njihove fotografije kako bi slavio ljepotu različitosti.
Svatko bi sam trebao postati svjestan ljepote vlastitoga tijela, a Aerie bi ovakvom kampanjom mogao izbaciti iz igre brendove koji retuširanjem i dorađivanjem fotografija ženama ruše samopouzdanje.
Upworthy.com/Magazin.hr