Nezaobilazni trendovi koje 'kroji' Anamarija Asanović

31.5.2011.
12:14
VOYO logo

Mlada dizajnerica Anamarija Asanović snimila je kampanju za proljeće/ljeto 2011. Kolekcija je predstavljena na ovosezonskom Cro A Porteru.

Inspiraciju ovaj put pronalazi u vlastitom djetinjstvu. Kolekciju pod nazivom Not a girl, not yet a women karakteriziraju ženstveni krojevi ravnih linija i suknjice campana kroja. Potpuni izgled upotpunila je kolekcijom cipela koje je dizajnirala za Peko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Prisjetila sam se djetinjstva i onog što sam tada nosila. Jako sam voljela jednostavne haljinice u slojevima i pamučne kombinezone s džepovima, a naramenice su se vezivale u fjokice, sve se jako jednostavno kopčalo. Morala sam nositi miljetiće oko vrata za posebne prilike. I njih sam uklopila u kolekciju zajedno s volanima, a ovi moji izgledaju kao cvijeće. Koristila sam materijale blijedih boja jer se sjećam da su me najviše oblačili u bijelo, ipak sam ja s mora. Ideja za ovu kampanju došla je spontano, sjedila sam s prijateljicama na kavi, zagledala se u njih i cijelu kampanju vidjela pred očima. Njihov izgled, ponašanje, njihova nježnost i krhkost podsjetili su me na lutkice iz djetinjstva', izjavila je dizajnerica.

Vezani članci:

arti-201102110588006 arti-201101290204006 arti-201103080733006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo