Cilj 'Mode sa šlagom', koncepta koji su osmislile Marta Haraminčić i Emilija Beljan jest jednom mjesečno u opuštenoj atmosferi kvartovskog kafića predstaviti dizajnerske radove i njihove proizvode. Ono što 'Modu' razlikuje od ostalih događanja sličnog tipa jest da pruža mogućnost druženja sa samim autorima i njihovu stručnu pomoć u odabiru najboljeg odjevnog predmeta ili najnovijeg asesoara.
Ovoga će se puta na 'Modi' predstaviti Ana Čavić koja izrađuje unikatan nakit koji je zaigrav, lepršav i spontan, Marijana Kramarić Štiks sa svojim hvaljenim brandom Citoyenne K i posve maštovitim kreacijama, Marina Šoprek sa svojim brandom Babuška, dizajnerica sa razigranom, šarenom i euforičnom kolekcijom, te Mica Torbica sa svojim razigranim, veselim i prvenstveno unikatnim torbicama.
Prethodni članci:
arti-201005050403006 arti-201003240205006 arti-201003010773006