Vrhunska izdržljivost /

Ne pristaju na kompromise: svjetski poznate marke outdoor opreme konačno na hrvatskom tržištu

Image

Da je riječ o proizvodima koji su dorasli i najekstremnijim izazovima dokazala je ekspedicija Fjällrävenovih ambasadora, Ivice Kosteliće i Mihe Podgornika

22.9.2017.
14:32
VOYO logo

Fjällräven, Hanwag, Primus i Brunton stigli su na hrvatsko tržište. Svjetski poznate marke outdoor opreme koje ne pristaju na kompromise kada je riječ o vrhunskoj izdržljivosti, održivoj proizvodnji prihvatljivoj za okoliš i kvalitetnoj izradi koja jamči uživanje u prirodi neovisno o vremenskim uvjetima. Da je riječ o proizvodima koji su dorasli i najekstremnijim izazovima dokazala je ekspedicija Fjällrävenovih ambasadora, legendarnog hrvatskog  skijaškog asa Ivice Kosteliće i slovenskog biatlonskog trenera Mihe Podgornika koji su uz pomoć Fjällräven opreme osvojili ledeni Grenland. 

Image

Švedska marka outdoor odjeće i opreme Fjällräven, njemačka marka planinarske obuće Hanwag, švedski proizvođač kuhala i ostalih pomagala za kuhanje na otvorenom Primus te američki brend za kompase i ostale dodatke Brunton udružene su u krovnu tvrtku Fenix Outdoor International AG. Sve navedene marke od sada su prisutnena hrvatskom tržištu, kao i na tržištima Slovenije i Srbije. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Harald Heim, Sanela Krisat, Matevž Kovač, Miha Podgornik i Ivica Kostelić

Image

Poznate marke outdoor opreme koje ne pristaju na kompromise stigle u Hrvatsku

Image

Poznate marke outdoor opreme koje ne pristaju na kompromise stigle u Hrvatsku

Harald Heim, generalni direktor Fenix Outoora istaknuo je sljedeće: "Odlučili smo doći na hrvatsko tržište jer je vidljivo da se u posljednje vrijeme Hrvati sve više okreću outdoor aktivnostima, što je s obzirom na prirodne ljepote koje Hrvatska ima i razumljivo", zaključio je Heim te je usput naglasio ključne prednosti Fenix proizvoda:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kod nas je trajnost na prvom mjestu. Ljudi se sve više vraćaju prirodi, pa ju zato želimo ostaviti u što boljem stanju za buduće generacije. Zato trebamo odjeću i obuću koju nećemo nositi samo jednu sezonu, nego 10, 15, pa čak i 20 godina, a da pritom ostane jednako kvalitetna. U proizvodnji takve odjeće i obuće koristimo što manje prirodnih resursa i kemikalija te na taj način manje opterećujemo okoliš", zaključio je Heim. 

Image

Na događanju koje je poslužilo kao upoznavanje hrvatskog, slovenskog i srpskog tržišta s Fjällräven, Hanwag, Primus i Brunton proizvodima gosti su se mogli izbliza upoznati s novitetima za sezonu jesen/zima 2017. Tako je između ostalog premijerno predstavljena linija planinarske odjeće Bergtagen koja je fokusirana na to da da pruži suhoću i toplinu bez obzira na vremenske uvjete. Nekoliko komada iz Fjällräven Bergtagen kolekcije nosili su Ivica Kosteliić i Miha Podgornik na svojoj grenlandskoj ekspediciji koji su također bili prisutni na predstavljanju te su s okupljenima podijelili svoje dojmove i iskustva koja su doživjeli na svojoj ledenoj avanturi

Image

Legendarni hrvatski skijaš i Fjällräven ambasador Ivica Kostelić izjavio je sljedeće : "Fjällräven i Primus oprema se pokazala izvrsnom, no nismo očekivali ništa manje. Uz Primus kuhalo, najvažniji dio opreme bio je šator Polar Endurance 3, jedino mjesto na Grenlandu gdje nije puhao vjetar. Za nas je to bio hotel s 5 zvjezdica, mjesto gdje smo na kraju dana mogli odmoriti fizički i mentalno, kako bi se pripremili za sljedeći dan", zaključio je Kostelić.

Njegov suputnik, slovenski sportaš i trener biatlona Miha Podgornik istaknuo je: "Očekivali smo da će biti teško, ali vrijeme uvijek može iznenaditi. Na vjetru, koji je puhao do 120 km na sat, najbolji zaštita bila je Bergtagen Lite Insulation jakna, koja me grijala na niskim temperaturama, a istodobno zbog svojstava materijala, rashlađivala kad bi se oznojio“, rekao je Miha, dodavši daje bio oduševljen kad ga je Ivica Kostelić pozvao da mu se pridruži na ovom putovanju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Fjällräven svake godine organizira utrku Fjällräven Polar,  polarnu avanturu na koju će se prvi put moći prijaviti i sudionici iz Hrvatske. U travnju svake godine Fjällräven okupi 25 sudionika iz cijelog svijeta koji se na pseći zapregama utrkuju stazom dugom 300 kilometara kroz arktičku divljinu. Prijave će biti moguće na Facebooku od 16.11.2017. godine, a biti će izabrani oni kandidati koji za svoju prijavu dobiju najviše lajkova. 

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo