Djevojke uzrasta od 16 do 20 godina koje su zaluđene ovim trendom, koriste ovu spravu prije izlaska u provod, a i u školi na odmoru.
Tko nema pumpu, koristi čak i čašice za rakiju i tako isisava zrak kako bi usne bile veće nekoliko sati, pišu srpski mediji.
Vakumom se potiče cirkulacija, krv se doslovno upumpava u usne, gdje se zatim zadržava neko vrijeme. Nakon primjene, kad dobiju željeni efekt, fotografiraju se i slike postavljaju na društvene mreže na bi li dobili što više lajkova.
Ova vakuum pumpica kna inernetu se može nabaviti po cijeni od već sveg nekoliko dolara, a korištenje takvih "uređaja" i metoda promoviraju i poznate osobe.
Epidemija pogrešnih stvari i površnosti
Školska psihologinja Branka Tišma smatra da je dostupnost ovih proizvoda jedan od najvećih problema.
"Mislim da to nije bezazleno i da se koristi na način koji je teško kontrolirati. Mlade osobe ne shvaćaju da javne osobe nisu jedini ideal ljepote. Ovo možemo nazvati epidemijom pogrešnih stvari i površnosti. Postajemo društvo koje konzumira sve i svašta i strašno je čemu su sve djeca izložena u razvoju", kaže Tišma i navodi da mediji i reality programi jako utječu na to što djeca žele izgledati kako netko koga su vidjeli an televiziji.
Psihoterapeut Zoran Milivojević ističe da mladi postaju opterećeni ljepotom i međusobnim natjecanjem.
"Nekome su usne tanke, a suvremeni diktat podrazumijeva pune usne, koje su znak seksualnosti. Ta nova tehnika služi za snimanje selfija, fotografija se postavi na neku društvenu mrežu i onda se natječu među sobom tko će imati više lajkova. Mladi ljudi nemaju dobro razvijene socijalne vještine, dovoljno je da si pasivan i vrlo privlačan. Oni žive u iluziji da je ljepota dovoljna da bi se stekao socijalni kvalitet života", kaže Milivojević.