Butici odjećom spoznali su novi trik koji nas može natjerati da kupimo više nego što smo planirale, a tako i potrošimo veću sumu novca.
Naime, trgovine odjećom sve češće koriste takozvana mršava ogledala. Riječ je o zrcalu koja 'skidaju' i do pet kilograma.
Jedno švedsko istraživanje dokazalo je kako je u butiku koji koristi ovakva ogledala prodaja porasla za čak 20 posto.
Kreatorica 'mršavog ogledala' Belinda Jasmine došla je na ideju nakon što je otkrila kako je njeno kućno ogledalo čini debljom nego što uistinu jest. Stoga, odlučila je kreirati ogledalo koje će pomoći ženama da se osjećaju bolje u vlastitom tijelu.
Međutim, ovakav 'izum' naišao je na mnoge kritike - od toga da žene dovodi do zablude preko toga da polazi od krive pretpostavke kako žene ne vole svoja tijela i čini ih nezadovoljnima sobom do toga da ovakva prevara bitno utječe na debljinu vašeg novčanika.
No, Jasmine tvrdi kako je na svakom njenom ogledalu transparentno naznačen logo i upozorenje kako ne bi došlo do zabune.