Torba koju ne smijete kupiti /

Birkinicu mogu dobiti samo oni s A-liste, a evo što se dogodi 'običnim' ženama koje zažele najtraženiju torbu

Image
Foto: Instagram

Dok su neki dizajneri 'ljepljivi' i sveprisutni, Hermes sam, čini se, uspijeva kontrolirati dostupnost torbe u rangu bogatstva

25.4.2016.
20:22
Instagram
VOYO logo

Kad vam netko spomene listu čekanja, prva takve prirode vam padne ona za prijem u bolnicu. No, kad je u pitanju moda, opće je poznato da je Birkinica luksuz za koji se mora stati u red. 

Image
Jedna od najpoželjnijih torba /

Francuska modna kuća srušila sve rekorde: prodana najskuplja Birkinica na svijetu

Image
Jedna od najpoželjnijih torba /

Francuska modna kuća srušila sve rekorde: prodana najskuplja Birkinica na svijetu

Najpoznatija torba na svijetu nastala je 1984., a na nju se znalo čekati i do šest godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Duljina čekanja ovisila je o kvaliteti kože i boji, a 2010. je Hermes grupa ukinula liste čekanja. Nisu htjeli ovaj statusni simbol prodavati klijentima koji inače ne kupuju njihove proizovde, pa bi tako onaj tko bi došao u trgovinu, dobio negativan odgovor.

Klijenti, koji bi prvo kupili neke od odjevnih artikala pa ih poželjeli kombinirati s Birkinicom, dobili bi ponuđenih nekoliko modela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovakve torbe nosi Victoria Beckham, a sežu do vrtoglavih 58.000 kuna nadalje (ovisno o tome je li od obične, zmijske ili krokodilske kože). Njihova distribucija je strogo kontrolirana, a prodavači 'običnim' ženama kažu kako ih više nemaju te da ne znaju datume dostave. Za izradu ovakvih 'bogovskih' artikala potrebno je 18 do 25 sati, tako da se tjedno ne može izraditi više od dvije do tri torbe.

Za Birkinicu kažu da je bolja investicija od dionica i ostalih udjela - za razliku od novog automobila ili nekog komada nakida. Samo, postoji jedan problem - do nje morate znati i doći.

Stručnjak iz aukcijske kuće objasnio je cjelokupnu situaciju: "Prosječna žena ne može samo tako ušetati i kupiti si jednu ovakvu torbu. Morate imati dugogodišnju vezu s nekim od prodajnih suradnika".

Ova ekskluzivnost i, rekli bismo, mističnost koja je povezana s Birkinicom i torbom Kelly, dokazala je kako je ovo fenomenalan i uspješan marketinški trik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dok su neki dizajneri 'ljepljivi' i sveprisutni, Hermes sam, čini se, uspijeva kontrolirati dostupnost torbe u rangu bogatstva. Naravno, radi se o A-listi.

Kate Moss posjeduje Birkinicu od jeansa, a ostali celebrityji koji je posjeduju su Elle Macpherson, Naomi Campbell i Sarah Jessica Parker, koja ima Birkinice u svim duginim bojama i vrstama kože. Cijene sežu i do 337.000 kuna. Prava sitnica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I za kraj jedna zanimljivost, francuska modna kuća Hermes srušila je sve rekorde prodavši najskuplju Birkinicu na svijetu za iznos od 298,000 dolara!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo