'Attitude' /

Alduk ponovno oduševljava novom kolekcijom za moderne žene

Image
Foto: Jelena Balić

Aldukov dizajn nije pomodan i prolazan, već pametno baziran na modernoj ženi i njenim potrebama

12.4.2018.
7:00
Jelena Balić
VOYO logo

Nova kolekcija, nova kampanja i stara navika da nas uvijek iznenadi nečim novim, neočekivanim, kreativnim i vizualno savršenim postala je metoda kojom poznati dizajner Ivan Alduk neumorno gradi svoj brend i prepoznatljivost.

Kao da nisu dovoljni ženstveni, efektni modeli koji se predstavljaju u neodoljivim novim verzijama, bojama i dizajnu, Ivan nam sa svojim timom sve to kreativno i promišljeno prezentira kroz modne fotografije koje na najbolji način prikazuju jakost i estetiku njegovog brenda. Aldukov dizajn nije pomodan i prolazan, već pametno baziran na modernoj ženi, njenim potrebama i kreativnoj snazi dizajnera i njegova tima da predstave jake kolekcije i izvrsne kampanje te na taj način još više osnaže modni brend s vjernim, ali i novim obožavateljicama. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Jelena Balić

(FOTO: Jelena Balić)

Nova kolekcija kratkih, koktel, midi i dugih haljina te suknji, kombinezona, topova i hlača za proljeće/ljeto 2018. broji čak 46 modela koji su već dostupni u dizajnerovom showroomu u Zagrebu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nove teksture, svjež kolorit i prepoznatljiv Alduk potpis okosnica su kolekcije naziva "Attitude" koja slavi žensku samouvjerenost u svakom pogledu, ali i prenosi raznovrsnu paletu emocija i snažnog stava izvrsno prikazanih kroz vizuale u režiji Jelene Balić. Inspirirani pročišćenim, gotovo sirovim stilom devedesetih, Alduk je stvorio svježu i cool modnu kampanju čiste pozadine, ogoljenu svih suvišnih dekorativnih elemenata koja stavlja naglasak isključivo na odjeću, njenu teksturu, boju, detalje, vez i pokrete manekenke. 

Image
Foto: Jelena Balić

(FOTO: Jelena Balić)

"Moda je otkrivanje i proces neprestanog stvaranja koje nas istovremeno troši i puni, ali kada rezultira ovakvim fotografijama i kampanjom koje su izvrsno ostvarena vizija, onda znate da imate dobar tim, a i jasan cilj kojemu idete. Minimalizam u dekorativnom smislu i naglasak na nove modele te neobuzdan, snažan duh manekenke bili su dovoljni elementi za novu kampanju. Ova kolekcija je svježe i kreativno jako razigrano izdanje mog dizajna, a reakcije su izvrsne stoga sam uvjeren da u dizajnu uvijek treba polako pomicati granice jer ta hrabrost redovito nailazi na odobravanje" izjavio je Ivan.

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo