arti-201105130503006U ovoj računici, koja je rezultat istraživanja jedne marketinške tvrtke, najbolje su se prodavali ruževi s potpisom luksuznih brandova poput Chanela, Lancômea i Estée Lauder. Stanje stvari, odnosno ljestvica najbolje prodavanih ruževa, ide ovako:
1. MAC-ovi ruževi 2. LancômeL’Absolut Rouge3. CliniqueLong Last Soft Shine Lipstick4. LauderPure Color Lipstick New5. ChanelRouge Coco Shine
Koje su se nijanse najradije nalazile u kozmetičkim torbicama? 'Vidjeli smo povećanje prodaje ruževa u svim nijansama crvene boje, od onih najsvjetlijih do bordo nijansi. Nakon toga slijede ruževi u ružičastim i koraljnim nijansama, te oni smeđi', otkrila je analitičarka tržišta Karen Grant.
Ipak, najbolje su se prodavali ruževi u neutralnim i ružičastim nijansama. Pokazano je i da zrelije žene najradije posežu za ružem, dok mlađe generacije radije koriste sjajilo za usne. Žene starije od 18 godina u 61 posto slučajeva kupovale su ruž za usne, a taj se postotak povećavao sukladno povećavanju dobi ispitanica.
Tek jedna od četiriju ispitanica u dobi od 18 do 24 godine koristi ruž za usne, u odnosu na osam od deset žena u dobi 65 godina pa naviše.
'Cijele mlađe generacije odrasle su na sjajilima', objašnjava Grant, napominjući kako je broj tinejdžerica koje kupuju ruževe u porastu, pogotovo kada su u pitanju ruževi u punijim i retro bojama.
Vezani članci:
arti-201105130503006 arti-201105160763006