uskoro proširenje ponude /

Izrađuje jedinstvena ogledala po mjeri i kaže: 'Posao na temelju preporuke mi je najveće priznanje'

Image

Ovaj brend započeo je s jednim ogledalom u jednoj veličini, da bi danas u ponudi bilo više od 100 modela

30.10.2022.
12:00
VOYO logo

Brend Linderior nastao je prije dvije godine, kada se za vlasnicu Sabinu Gosarić prilikom preuređenja spojila velika ljubav prema estetici, dizajnu interijera i prirodnim materijalima sa željom da na tržištu ponudim ono što joj je i samoj trebalo – izradu jedinstvenih ogledala po mjeri.

Ljubav prema estetici

''Inspirirana fotografijama na internetu ubrzo je nastalo prvo ogledalo s konopom jute, zatim sam isto izradila za svoje najdraže i tako se spontano rodila ideja o pokretanju posla'', rekla je vlasnica Sabina Gosarić za RTL.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U trenutku kada se odlučila pokrenuti vlastiti biznis učila je i strani jezik, te je počela kombinirati različite riječi sa željom da ime brenda predstavlja njenu ljubav prema estetici, tako da je ime Linderior spoj riječi Lindo i Interior što u doslovnom prijevodu znači lijepi interijer.

Image
Foto: Linderior

''Sve je počelo s jednim ogledalom u jednoj veličini dok je danas u ponudi više od stotinu različitih modela koji se mogu odabrati u dimenziji po želji'', kazala je Gosarić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako modela ima mnogo, neka su se ipak posebno istaknula među kupcima. Najpopularnija su Nautical ogledala s konopom od čistog pamuka, jute i lana i Naked ogledala bez okvira u asimetričnom obliku, tu su i ogledala s detaljima od mesinga i inoksa, zatim Luna, boho i klasična ogledala s drvenim okvirom.

Image
Foto: Linderior

''Za sada svaki dio posla sama odrađujem, no iduće godine planiram značajno prošiti ponudu tako da će zapošljavanje biti neophodno'', izjavila je vlasnica.

Cijela ponuda Linderior ogledala se nalazi na web stranici, a uživo se ogledala mogu odabrati u Zagrebu u Bernarda salonu na Radničkoj i u samom centru Poreča u Reveurs concept storeu.

''Volim komunicirati i putem društvenih mreža gdje se mogu pratiti novosti'', napominje Gosarić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zainteresirani kupci sve novosti popratiti na Instagramu i Facebooku.

Image
bez poslovnog plana /

Sve je započelo s idejom i uloženih 500 kuna, a danas Dilemma Posters nudi preko 300 različitih postera

Image
bez poslovnog plana /

Sve je započelo s idejom i uloženih 500 kuna, a danas Dilemma Posters nudi preko 300 različitih postera

Beskrajno dinamičan posao

Velik izazov, priznaje Gosarić, bilo je pitanje dostave jer se radi o lomljivim proizvodima koji su rađeni u raznim oblicima i dimenzijama po mjeri. Na početku je bilo toliko poteškoća prilikom dostave i tada je, kako sama kaže, vlasnica shvatila zašto se nitko u Hrvatskoj ne bavi ogledalima na identičan način.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No to ju nije spriječilo da pronađe put do rješenja. Uz puno usavršavanja pakiranja i pronalaska pouzdane dostavne službe danas ogledala bezbrižno šalje diljem Hrvatske i Europe bez ikakvih problema.

Image
Foto: Linderior

''Jako volim ovaj posao jer je beskrajno dinamičan i objedinjuje područja koja volim, od kreativnosti, dizajna, fotografije, ručne izrade, komunikacije s ljudima a najponosnija sam na to što su svi kupci zadovoljni s ogledalima i što najviše posla imam na temelju preporuka, to mi je najveće priznanje'', istaknula je Gosarić.

U budućnosti planira nastaviti širiti ponudu ogledala i tržište, a možda dođe i do širenja ponude na druge dekorativne predmete za uređenje interijera

Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo