Švedska agencija Åkestam Holst već godinama surađuje s Ikeom i radi joj promociju, a sada je osmislila prilično odličan i originalan način kako još više privući kupce, u ovom slučaju najviše žene.
Naime, u švedskom časopisu Amelia, piše AdWeek, postoji Ikea oglas koji skriva sniženu cijenu kolijevke, ali ona se može otkriti samo ako se žena popiški po njemu. U čemu je stvar? U papir je integrirana tehnologija koja može otkriti prisutnost hormona trudnoće (beta HCG), baš kao i kod testova za trudnoću.
"Kako bi interaktivne funkcije ovog oglasa funkcionirale u stvarnosti, morali smo napraviti nekoliko tehničkih poboljšanja. Isprva je korištena traka za otkrivanje trudnoće. Ona otkriva antitijela koja se vežu uz hormon trudnoće, što rezultira promjenom boje trake. Kako bi ova tehnika pravilno funkcionirala u tiskanom oglasu, laboratorij Mercene Labs je iskoristio svoje znanje u kreiranju površinski aktivnih materijala za mikrofluidiku i medicinsku dijagnostiku. Pažljiv odabir materijala, zajedno s kontroliranim kapilarnim tokom, ključni su za uspjeh ovog projekta. Tehničke inovacije prezentirane u ovoj kampanji mogu poboljšati medicinsku dijagnostiku", poručili su iz agencije.
U videu pogledaj kako to izgleda: